sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet June 28, 2011 Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 16. Juli 2011 fra klokken 11.30 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Don A Dannemare Mickii Lolliken Thomas_Lund Rene Martin Kommer måske: Menace Mad: Intet er besluttet endnu, kom frisk med forslag. Selv synes jeg ikke det var helt skidt med det indiske tam-tam vi fik første gang det løb af stablen :P Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. (Husk det nu, Don A) Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: StarCraft 2, Left 4 Dead 2, COD4, Serious Sam, World of Tanks med videre. Forslag postes i tråden. Switch: Undertegnede har doneret en 8 ports gigabit switch til arrangementet som vil forefindes ved bord 1. Hvis nogen har en til bord 2 er det super, ellers må kablerne rende ud i krydsfeltet som sidst. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2011 Jeg burde kunne komme!! Sæt kryyyyyyds :-D /Thomas Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2011 Jeg burde kunne komme!! Sæt kryyyyyyds :-D /Thomas Done :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2011 Spil: StarCraft 2, Left 4 Dead 2, COD4 med videre. Forslag postes i tråden. Jeg foreslår hermed en god omgang Serious Sam co-op. ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2011 Jeg foreslår hermed en god omgang Serious Sam co-op. ;) Done :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2011 CRAP....lige en af de dage jeg IKKE kan...tror sgu ikke min kommende kone synes godt om det, hvis jeg tog til LAN-party på selve bryllupsdagen :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2011 CRAP....lige en af de dage jeg IKKE kan...tror sgu ikke min kommende kone synes godt om det' date=' hvis jeg tog til LAN-party på selve bryllupsdagen :)[/quote'] Så har du ikke trænet hende godt nok ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2011 øhhh, er lige vent hjem fra ferie og ser jeg er tilmeldt :) lol skal lige se om jeg kan den dag Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2011 Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 16. Juli 2011 fra klokken 11.00 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Don A Dannemare Mickii Lolliken Thomas_Lund Kommer måske: Menace Mad: Intet er besluttet endnu, kom frisk med forslag. Selv synes jeg ikke det var helt skidt med det indiske tam-tam vi fik første gang det løb af stablen :P Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. (Husk det nu, Don A) Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: StarCraft 2, Left 4 Dead 2, COD4, Serious Sam med videre. Forslag postes i tråden. Switch: Undertegnede har doneret en 8 ports gigabit switch til arrangementet som vil forefindes ved bord 1. Hvis nogen har en til bord 2 er det super, ellers må kablerne rende ud i krydsfeltet som sidst. jaja du er nok sjov hva. hehe... og hvis jeg kommer så må jeg heller sætte et ur og komme til tiden :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2011 Du skrev at du kunne alle dage... så du kan ikke framelde dig nu :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2011 Du skrev at du kunne alle dage... så du kan ikke framelde dig nu :-) øhh måske mig der ikke kan huske hvad jeg skrev. :) ,men umilbart kan jeg også godt den 16 :) kun i al fald ikke den 8 hehe Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2011 øhhh' date=' er lige vent hjem fra ferie og ser jeg er tilmeldt :) lol skal lige se om jeg kan den dag[/quote'] Bordet fanger ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2011 Jeg er mega meget på :) :) :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2011 Steam har i øvrigt summer sale lige nu. Gode tilbud hver dag =) http://store.steampowered.com/ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2011 Gad vide om man ikke kan kører steamspil lan only version :-) Men denne indeholder en del fps som f.eks portal 1/2, alle halflifespil, counterstrike og left for dead 1/2 for 40 pund... det er sku en ok pris: http://store.steampowered.com/sub/7930/ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2011 Jeg er også klar til den 16 juli. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2011 Jeg er også klar til den 16 juli. Du er hermed sat på :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2011 Min søn vil gerne med - Martin :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2011 Min søn vil gerne med - Martin :-) Han er skrevet på :) Nu begynder vi at nærme os et antal hvor en ekstra switch kunne være belejligt... Er der nogen som kunne medbringe en ekstra GB switch til arrangementet? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2011 Kan tilbyde en 27 ports 10/100 ;-) Har været brugt til at drive et miniLan tidligere. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2011 Kan tilbyde en 27 ports 10/100 ;-) Har været brugt til at drive et miniLan tidligere. P.t. nok bedre end ingenting, så nap den med for en sikkerheds skyld :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Jeg kommer, men bliver nødt til at forlade jer mellem ca. 17.30 og 20.30 tiden da jeg har en aftale i det tidsrum med min kone :-) Btw. nu når i spiller left 4 dead, så har steam en masse free2play spil: http://store.steampowered.com/genre/Free%20to%20Play Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Jeg har forøvrigt fået hentet bilen fra Flesnburg uden problemer, så alt er klart til på lørdag. Kan vi flytte første mødetidspunkt til kl. 11.30? - jeg vil gerne lige nå i fittness-centret om morgenen. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Jeg har forøvrigt fået hentet bilen fra Flesnburg uden problemer, så alt er klart til på lørdag. Kan vi flytte første mødetidspunkt til kl. 11.30? - jeg vil gerne lige nå i fittness-centret om morgenen. Rettet :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 Så har jeg købt valvepack :-) Bare fesent at jeg så lige er ved at hente 55 Gb som så skal installeres..... 24 spil fra steam så som left4dead 1 og 2, portal 1/2, alle CS spil osv. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites