Jump to content
Rikke Rost

Personpåkørsel

Recommended Posts

EB: Vi har ikke kunnet identificere personen, da vi endnu ikke ved, om det er en mand eller kvinde, fastslår den Centrale Vagtchef hos Københavns Politi. Bonus til den som finder et tandsæt eller intakt fingeraftryk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes der ikke står noget om hvad tid det skete i artiklen. Kan godt være jeg fremstår som følelseskold, men kunne idioten ikke have fundet en anden måde at få opmærksomhed end at hoppe ned foran et tog (i myldretiden?) foran en masse mennesker? Selvmord er grufuldt, men derfor skal det da ikke gå ud over alle andre der bare vil til/fra arbejde/festival.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Korrekt og jeg er helt enig i dine betragtninger! Det er netop dem der står og skal rydde op bagefter der så er dem der blev straffet for det.... Derfor mine kommentarer omkring lokofører. Synes bestemt der er alternativer til den måde at komme herfra på...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Korrekt og jeg er helt enig i dine betragtninger! Det er netop dem der står og skal rydde op bagefter der så er dem der blev straffet for det.... Derfor mine kommentarer omkring lokofører. Synes bestemt der er alternativer til den måde at komme herfra på...
Han / hun *kom* da væk - så, hvad er dit problem..? Det kunne være, at vedkommende bare var ude på, at få et lift - og så´en set skal DSB First jo beskyldes - og det med rette - for *ikke*, at opfylde dette..!! ( det er da utroligt, hvad man kan læse i dag - synes *du* ikke..? ) Mvh. MKE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jeg den eneste der ikke fatter meningen med det indlæg?

Han / hun *kom* da væk - så, hvad er dit problem..? Det kunne være, at vedkommende bare var ude på, at få et lift - og så´en set skal DSB First jo beskyldes - og det med rette - for *ikke*, at opfylde dette..!! ( det er da utroligt, hvad man kan læse i dag - synes *du* ikke..? ) Mvh. MKE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites