Jump to content
mark00

Hvordan får jeg el-strøm i lejligheden ?

Recommended Posts

Hej Jeg har lige overtaget en andra hand lejlighed fra en, som flytter tilbage til DK. Han har derfor afmeldt alt hvad der kunne afmeldes , bl.a EL, så der ingen strøm er i lejlighed. Så mit spørgsmål er hvordan jeg får strøm i lejlighed. Han nævnte to firmaer , som tilbyder EL.. Tror den ene hed E-ON og kan ikke huske det andet. Skal jeg bare ringe til dem eller hvordan gøre jeg helt præcis. Tidligere boet jeg til leje igennem MKB, og der var EL i lejlighed fra starten, så er på bar bund med selv at ordne det.. Håber der er nogen der kan hjælpe med det..Desuden regner jeg kun med at bo der i 2 mdr til jeg muligvis får en leje lejlighed igen igennem MKB til september. Så det skal bare være for de 2 mdr jeg skal bo der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er bare en der ejer ledningerne. Og det er nok Eon. Ring til dem-
Tak for hurtig svar... Men er det nok med at ringe til dem , og så skulle der gerne være strøm i lejligheden ? Ringer jeg bare og siger jeg skal have strøm i lejligheden? .og ved du noget om der er en bindingsperiode , da jeg som sagt kun skal bo der i to mdr ... Undskyld mange spørgsmål, men er helt i bund omkring det..:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det henne du har fået lejlighed?.. Der er som regel altid 3 måneders opsigelse... og hvis du kun skal bo der i 2 mdr.. hænger det jo heller ikke rigtig sammen.. Du ringer til eon, hvis det er dem, og siger du skal have oprettet en aftale.. så er der forskellige typer abonnementer du kan vælge... og ja, der er sikkert en bindningsperiode eller en opsigelsesperiode også

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites