M&T 10 Anmeld indhold Skrevet June 22, 2011 Jeg har de sidste 14 dage oplevet, at der er en del af de biler der parkerer ude ved Hyllie, der har haft besøg af uindbudne gæster. Om det er fordi folk har været så letsindige at lade ting ligge fremme, ved jeg ikke. Jeg har talt med Parkering Malmö, for at høre, om de gør noget for de parkerende, da jeg synes forholdende er blevet markant anderledes end ved pendlerparkeringen på Svågertorp. Jeg ved selvfølgelig, at der er parkeringshuset, men jeg synes det er lidt voldsomt med en forhøjelse i månedsprisen på ca. 300 kr. Jeg fik at vide at de gjorde en masse for os, at der blandt andet bliver skovlet sne, og der er vagter, der runderer derude. Jeg har dog aldrig selv set nogen, og vil gerne høre jer andre om jeres erfaringer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 Indbrud igen igen... Fuck denne lorte parkering i hyllie (öster)... Får sgu snart sat panserglas i Merivaen. Og jo fruen havde "glemt" at fjerne bizzén i forruden nok engang. Men godt gået parkering Malmö betale for hvad? PArkere på en gang skærver/hullet asfalt for sikkerhed har de da ikke derude.. Nå kom ud med lidt galde men hermed en advarsel til alle som holder parkeret i hyllie GEM JERES BIZZ..... Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 Så er det bare at skrive til Parkering Malmö og brokke sig. Jeg fik følgende svar for snart et år siden af Parkering Malmö, da jeg netop berørte sikkerheden på parkeringen ved Hyllie: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=20018&p=225095#post225095 "Tack för ditt mail. Förstår av ditt mail att du är oroad över säkerheten i Hyllie. I parkeringshuset i Hyllie har vi satsat stort på säkerheten. Vi har kameraövervakning på alla plan och huset är bemannat mellan 06.00 – 24.00. Vi kommer att ha en övervakningscentral i huset där vi kan se bilder från övervakningskamerorna, får in larm och har inspelning. Mellan 24.00 – 06.00 kommer vi att anlita det vaktbolag vi har i våra andra anläggningar. Parkeringshuset är i första hand avsett för pendlare. Parkering Väster, Öster och Norr är i första hand avsedda för evenemangsbesökare, men används naturligtvis också för pendlarparkering p g a priset. Ute på parkering Väster kommer vi också att se över ev kameraövervakning. Parkering Öster och parkering Norr däremot är tillfälliga parkeringar som försvinner efter hand, stora delar av parkering Öster försvinner redan under 2011. Därför kommer vi inte att vidta några ytterligare åtgärder där. Jag hoppas jag kunnat klargöra för dig hur det ser ut framöver. Annars är du välkommen att höra av dig igen. " Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2011 Hmm ja, Parkering Malmö vil få et brev hvori jeg vil belyse "deres" åbenlyse problem.. Men nu de næste 2 måneder er der parkering indenfor pga deres "utroligt" generøse tilbud om parkering i huset... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites