vegaz 10 Anmeld indhold Skrevet June 17, 2011 Hejsan, Nu har jeg spillet en del tennis i den tid jeg har boet i Danmark, men efter jeg flyttede til Sverige har jeg slet ikke fået spillet. Det skyldes primært at jeg ikke kender nogen der spiller tennis herovre og at jeg ikke ved hvor man kan spille henne. Bor omkring Lorensborg. Er der nogen herinde som selv spiller tennis her i Malmö og evt. har lyst til at slå lidt en dag her i løbet af sommeren? :) Kan fanges på PM. God sommer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2011 Malmö Bellevue Tennis klub er et godt sted at spille. Jeg har spillet med en kollega en del der, men siden jeg skiftede job så er det ikke blevet til noget siden. Jeg smider lige et pm til dig- http://www.mbtk.bellevuestadion.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vegaz 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2011 Cool, har svaret :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2011 Jeg er også klar på at spille.. Har spillet meget for en del år siden og er for nyligt startet igen.. Jeg er let øvet... Mvh Jakob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vegaz 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2011 Cool :) Fedt med flere folk.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2011 Jeg kunne også godt være interesseret. Har spillet i mange år men har også holdt pause efter jeg flyttede til SE for 5 år siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites