Jump to content
larscph

Telia 60 mbit bredband

Recommended Posts

Ja, Telia opdaterer automatisk, medmindre du har fusket med boksen, og lukket Autoupdate ned. Sweclockers er stedet du kan læse meget mere - bare lige søg lidt :-) Den nye fw tilbyder nu bridging på port 1. Du skal tage fat i supporten for at få det aktiveret. (jeg sidder på min telefon i sommerhus, så derfor ikke en masse links inkluderet ;-)) Tapatalk @ iPhone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, Telia opdaterer automatisk, medmindre du har fusket med boksen, og lukket Autoupdate ned. Sweclockers er stedet du kan læse meget mere - bare lige søg lidt :-) Den nye fw tilbyder nu bridging på port 1. Du skal tage fat i supporten for at få det aktiveret. (jeg sidder på min telefon i sommerhus, så derfor ikke en masse links inkluderet ;-)) Tapatalk @ iPhone
Ahh... Lækkert med bridging - jeg skriver til dem og får dem til at aktivere det :) Jeg syn's nu stadig det er frækt at slå WiFi til i den uden i det mindste at sige det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ordet er at du skal ringe til dem - og de gør det med det samme. Du skal også være opmærksom på ændret funktionalitet efterfølgende i din Thomson. Der er tråde både på Sweclockers og Telias forum :-) Tapatalk @ iPhone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk.. Så må jeg ringe til dem - det plejer bare at tage 1000000 år (+/-) at komme igennem - men tak. Jeg bruger ikke funktionaliteten i Thomson udover port forward på specifikke porte i mangel af bridge funktionen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites