Morten K 10 Anmeld indhold Skrevet June 14, 2011 Hej alle, Mit köpsbevis på min bostadsrätt som jeg har eget i en vel 4-5 år er forsvundet! Nu står jeg og skal bruge det for at dokumentere at jeg ejer en lejlighed i Sverige. Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kan gøre i denne situation? mvh Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2011 Hej alle, Mit köpsbevis på min bostadsrätt som jeg har eget i en vel 4-5 år er forsvundet! Nu står jeg og skal bruge det for at dokumentere at jeg ejer en lejlighed i Sverige. Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kan gøre i denne situation? mvh Morten Jeg vil tro at du skal have fat i Lantmäteriet og få dem til at lave et bevis udfra deres Fastighetsregister. Besöksadress: Davidshallsgatan 16, Malmö Telefon: 0771-63 63 63 Öppettider: kl. 9.00 - 12.00 Telefax: 040-660 80 10 Postadress: Lantmäteriet, Box 50590, 202 15 Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2011 Hej alle, Mit köpsbevis på min bostadsrätt som jeg har eget i en vel 4-5 år er forsvundet! Vil tro at foreningen kan hjælpe. Man skal f.eks. ikke vise det frem, når man sælger lejligheden - der sørger foreningen (HSB) for alle papirer kommer frem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2011 Hej begge, Mange tak for svar, jeg prøver foreningen først, og hvis de ikke kan hjælpe må jeg have fat i Läntmateriet. Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites