Jump to content
Morten K

Köpsbevis på bostadsrätt er blevet væk

Recommended Posts

Hej alle, Mit köpsbevis på min bostadsrätt som jeg har eget i en vel 4-5 år er forsvundet! Nu står jeg og skal bruge det for at dokumentere at jeg ejer en lejlighed i Sverige. Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kan gøre i denne situation? mvh Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej alle, Mit köpsbevis på min bostadsrätt som jeg har eget i en vel 4-5 år er forsvundet! Nu står jeg og skal bruge det for at dokumentere at jeg ejer en lejlighed i Sverige. Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kan gøre i denne situation? mvh Morten
Jeg vil tro at du skal have fat i Lantmäteriet og få dem til at lave et bevis udfra deres Fastighetsregister. Besöksadress: Davidshallsgatan 16, Malmö Telefon: 0771-63 63 63 Öppettider: kl. 9.00 - 12.00 Telefax: 040-660 80 10 Postadress: Lantmäteriet, Box 50590, 202 15 Malmö

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej alle, Mit köpsbevis på min bostadsrätt som jeg har eget i en vel 4-5 år er forsvundet!
Vil tro at foreningen kan hjælpe. Man skal f.eks. ikke vise det frem, når man sælger lejligheden - der sørger foreningen (HSB) for alle papirer kommer frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites