GigiCD 10 Anmeld indhold Skrevet June 13, 2011 Hej allesammen. I må undskylde hvis emnet ikke er postet rigtigt, men jeg er ikke så kendt herinde. Nu til spørgsmålet: Jeg skal ringe til noget der hedder "Tingsrätt" imorgen som ligger i Malmø. På deres hjemmeside står der at deres telefonnummer er 040-35 30 00 - Jeg ringer fra Danmark, så jeg tænker at så skal jeg taste 0046 040-35 30 00, men jeg bliver ved med og få en dame der siger "Nummeret er ikke i brug" - Hvad gør jeg forkert? Her er hjemmesiden til "Tingsrätt" med info: http://www.malmotingsratt.domstol.se/Om-tingsratten/Kontaktinformation/ Håber nogen kan hjælpe mig da jeg skal ringe til dem imorgen mellem 9 og 14. På forhånd tak :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2011 Det første 0 i et svensk nummer skal man ikke tage med.. det vil sige nummeret du skal ringe på er: 0046 40 35 30 00 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GigiCD 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2011 Det har jeg også prøvet, men synes bare ikke det lyder som Tingsrätt's telefonsvarer jeg får fat i.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2011 Telefonsvaren siger: Välkommen till domstolarnas telefonväxel.... Så den er skam god nok Edit: Växel = omstilling Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites