timler 10 Anmeld indhold Skrevet June 13, 2011 Timlers Car And Bike Design mit navn er Michael Timler og er nystartet med Timler´s Car And Bike Design i malmø. har taget 10 års erfaring med mig fra dk i stort set alle mærker. ud over mekanisk/plade og service kan jeg tilbyde ALT inden for lyd,glasfiber,lys osv kort sagt styling. og i samarbejdte med SMARTWAX tilbyder vi også bilpleje som polering,voks,vask mm vi er at finde på Mariedalsvågan 48 sammen med bilsalg Autostyle mandag-fredag 10-18 og ellers døgnet rundt på tlf 0760161448 mvh Timler´s V/ mivhael. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2011 Nystartet igen?? http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=21280&highlight=timler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2011 ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2011 ???? Mon ikke han henviser til at du har annoceret før! ca. 3 måneder siden hvor du også skriver at du er "nystartet" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Oki ja det har jeg så ik set at den er kommet ind igen. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2011 Er jeg mon den eneste der synes, at vi har kørt rigeligt på Hr. og Fr. Timler allerede? Det er muligt at deres sans for PR halter lidt, men giv dem dog en chance... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2011 Er jeg mon den eneste der synes, at vi har kørt rigeligt på Hr. og Fr. Timler allerede? Det er muligt at deres sans for PR halter lidt, men giv dem dog en chance... Hmmm hvornår er man så ok ny mere? Og hvad har det med noget at gøre? Budskabet i opslaget der er vigtigt eller?? Men kan se både på min og konens opslag er der flere danskere der vil indføre janteloven i det svenske. Det skal de så ha held og lykke med :-) men hold os uden om det. Må beklage at jeg har haft for travlt på værkstedet til at rode med (pr) på øresundsdebatten :-( det var ik for at skabe en debat for folk med for meget fritid :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites