zabel 10 Anmeld indhold Skrevet June 12, 2011 Kører en tur på cyklen mandag eftermiddag. Ca 60/70 km 30-33 km/t - nogen der er friske i Sverige? Ellers bliver det til den sædvanlige tur på strandvejen i Nordsjælland... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gizmo 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2011 Du kan køre til Form toppen i Höllviken der starter vi fra Onsdag kl. 18 og Søndag kl. 9 Der køres i 3 til 4 hold Hold 1 : 20-23 km/h, ca 2h, ca 4 mil Hold 2 : 24-26 km/h, ca 2-3h, ca 6-7 mil, fikastopp Hold 3 : 27-30 km/h, ca 3h, ca 8 mil, fikastopp Hold 4 : 31-> km/h, fikastopp /Gizmo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2011 Nice, er der en bedre adresse angivelse? Du kan køre til Form toppen i Höllviken der starter vi fra Onsdag kl. 18 og Søndag kl. 9 ...For jeg er ikke med på hvor det er! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rva 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2011 Hej jeg er " nybegynder" jeg er efter 4 å tilbage i sadlen min kondi er som en nyfødt, men er frisk på at trille lidt jeg er 37 og bor i burlöv... ( malmö nord ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rva 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2011 Hej er det en klub eller privat ? jeg er muligvis intersseret, hvor mange er i Rasmus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gizmo 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2011 Hej Alle Her er adressen hvor vi starter fra Formtoppen i Höllviken Brädgårdsvägen 2 236 32 Höllviken Tjek hjemmesiden formtoppen.nu klik på "OM OSS" og herefter ”formtoppen cykel” der kan du læse lidt om det eller på facebook under navnet FTC det koster 100 kr om året at cykel med som betales i reception og for den pris er du forsikret på turene, der er idag ca 120 "medlemmer" på holdet som køre udenfor og der er ca 5700 medlemmer i fitness klubben I sidste uge kom de første cykel trøjer og bukser med logo på, for dem der gerne vil have sådan noget. I går kørte vi 58 personer i 3 grupper , en gennemsnitlig hastighed på henholdsvis 25, 28 og 33 km/t:thumbup: /Gizmo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites