mark00 10 Anmeld indhold Skrevet June 11, 2011 Hej Min far skal snart på forretning rejse i over en måned, og spurgte mig om jeg vil passe på hans bil. Jeg er bosat i malmø, og han i Danmark. Så mit spørgsmål er om jeg kan køre i en dansk indreg bil , selvom jeg bor i malmø. Og om jeg kan køre i den i Sverige . Kan forstå at man ikke kan køre i svensk bil , hvis man bor i DK, men hvordan er det omvendt.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2011 Ikke noget problem. Det er dansk bosat fører i svensk indregistreret bil i Danmark der er det største problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2012 Må en dansk bosiddende køre i Tyskland i en svensk indregistreret bil ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2012 Må en dansk bosiddende køre i Tyskland i en svensk indregistreret bil ? Ja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2012 Har hørt en fulg synge om, at man kan få tilladelse til, i en periode, at køre i sin svensk indreg. bil i dk. Altså i en periode hvor man er fraflyttet sverige og tilbage til dk. Nogle her som kender til det eller ved hvor man skal søge? Dansk politi måske?! Go dag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2012 Har hørt en fulg synge om, at man kan få tilladelse til, i en periode, at køre i sin svensk indreg. bil i dk. Altså i en periode hvor man er fraflyttet sverige og tilbage til dk. Nogle her som kender til det eller ved hvor man skal søge? Dansk politi måske?! Go dag :) Du kan få tilladelse til at køre den igennem landet. F.eks. en autocamper lejet i Tyskland køres til Sverige. Men ikke det du foreslår. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2012 Har hørt en fulg synge om, at man kan få tilladelse til, i en periode, at køre i sin svensk indreg. bil i dk. Altså i en periode hvor man er fraflyttet sverige og tilbage til dk. Nogle her som kender til det eller ved hvor man skal søge? Dansk politi måske?! Go dag :) Du har 14dage til at om reg din svenske bil. Længere tid får du ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites