Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2011 Det er ikke fordi jeg skal forsvare audi overhovedet.. Men det kan jo sagtens have været en ven der hentede bilen - hvor skulle de vide det fra?!... Når vi har været på værksted med bilerne igennem tiden, har vi bare sagt vi skulle hente den og den bil.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2011 Scary... Hos BMW i Malmö vil de se "nøglepappet" de gange jeg har brugt dem. Andre steder har de helt vist hvem jeg var og at det var min bil. Det er helt uacceptabelt at de udleverer bilen til "en ven" uden at have aftalt det på forhånd eller de kontakter ejeren for at få det bekræftet. Fuldstændig. Ingen undtagelser. I sammenligning er det jo vand med de værksteder der lader mekanikerne køre race til McDonalds i kundens bil.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2011 Scary... Hos BMW i Malmö vil de se "nøglepappet" de gange jeg har brugt dem. Andre steder har de helt vist hvem jeg var og at det var min bil. Det er helt uacceptabelt at de udleverer bilen til "en ven" uden at have aftalt det på forhånd eller de kontakter ejeren for at få det bekræftet. Fuldstændig. Ingen undtagelser. I sammenligning er det jo vand med de værksteder der lader mekanikerne køre race til McDonalds i kundens bil.. Kunde ikke være mere enig.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2011 Det er ikke fordi jeg skal forsvare audi overhovedet.. Men det kan jo sagtens have været en ven der hentede bilen - hvor skulle de vide det fra?!... Når vi har været på værksted med bilerne igennem tiden, har vi bare sagt vi skulle hente den og den bil.. Man udleverer sku da ikke en bil til en person man ikke er sikker er ejeren af bilen?? Hvis de er i tvivl, burde de nægte udlevering af bilen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2011 Man udleverer sku da ikke en bil til en person man ikke er sikker er ejeren af bilen?? Hvis de er i tvivl' date=' burde de nægte udlevering af bilen..[/quote'] Lad dog vær med at skælde mig ud, tak!!! Jeg prøver bare at sætte det lidt i perspektiv, udfra hvad jeg hører, fra dem jeg kender, der arbejder på værksteder.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2011 Skælder ikke ud, deltager bare i diskussionen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2011 De tre gange jeg har været ved Din Bil/Audi Malmö på pilotgatan, har jeg fået et stykke papir/pap med som skulle afleveres ved afhentning. Noget lyder som om de er gået væk fra det igen(!?). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2011 Alle steder jeg har afleveret bil, får jeg også et papir det eneste sted skal man enda underskrive når man afhenter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2011 Har haft kontakt til samme gut, da jeg havde min slk til salg. Han ringede og virkede interesseret. Jeg kom forbi, og han fik en tur. Han ville købe den til prisen. Men han havde ikke pengene lige nu. Havde en kontrakt klar, hvor han skrev at jeg fik pengene inden 20 dage. Heldigvis sagde jeg du kan ringe om 20 dage når du har pengene og kørte min vej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2011 Nogen update, DanskSvenskeren? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DanskSvenskeren 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2011 Intet nyt desværre :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2011 Tør næsten ikke spørge.....noget nyt?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Niels Jørgensen 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2012 FWIW: tak for hjælpen :) Klaphatten ringede til mig for en times tid siden og havde en mulig køber til min Porsche... Right... Heldigvis var jeg tilpas skeptisk til en "forhandler" der "garanterer" salg af en bil i kommision og lavede en hurtig google på hans navn, and guess what. Han er gudskelov for dum til at bruge et andet navn til hans små numre :)... Ufatteligt at sådan nogen mennesker skal have lov til at gå frit omkring... Iøvrigt ringede han fra tlf. +46 708 608 221 hvis det kan være nogen til hjælp ("Add to spam" f.eks :) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2012 Klaphatten ringede til mig for en times tid siden og havde en mulig køber til min Porsche... Right...Utroligt sådan en badehat stadig er på fri fod! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kim hansen 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2012 Er så også lige blevet kontaktet af Bob Friman angående min bil der står tilsalg.... Meget velformuleret, indtil man begynder at spørge lidt ind til sagens kerne... Men han må da trods alt være ekstremt uintelligent, siden han bliver ved med at operere under samme navn..!!??????? TLF nummer var..: +46 765 821 084.... Så det kan lige add´es som spam... :) Er jeg den eneste der finder det lidt pudsigt, at politiet tilsyneladende ikke gør mere ved sådan en mand..? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2012 Er så også lige blevet kontaktet af Bob Friman angående min bil der står tilsalg.... Meget velformuleret, indtil man begynder at spørge lidt ind til sagens kerne... Men han må da trods alt være ekstremt uintelligent, siden han bliver ved med at operere under samme navn..!!??????? TLF nummer var..: +46 765 821 084.... Så det kan lige add´es som spam... :) Er jeg den eneste der finder det lidt pudsigt, at politiet tilsyneladende ikke gør mere ved sådan en mand..? Han er en del af en af de store kriminelle familier herovre.. Dette kan meget vel være årsagen til, at politiet ikke gør/har mulighed for at gøre noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2012 Hvorfor skulle polisen ikke have mulighed for at gøre noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites