Jump to content
mehayek

danske kanaler via net eller abonnoment fra dk HJÆLP

Recommended Posts

hej da jeg ikke kan få danske kanaler via parabol, ville jeg høre om der var nogen der kendte til en måde at få danske kanaler på via nettet (behøves ikke at være gratis) eller via abonnoment hos viasat (eks.) på en dansk adresse links til via nettet eller en guide til abonnoment via dansk adresse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, du kan få adgang til DR1 og TV2s kanaler via nettet - hvis du har en dansk IP-adresse. Sådan en får du ved at købe adgang på en dansk VPN-server. Når du skal se noget, logger du først ind på den danske VPN-server, derefter er du "i danmark" for så vidt angår din internetforbindelse. Jeg bruger selv Citizenvpn, som du kan finde her: http://www.citizenvpn.com/. Der er også andre (søg på google), men denne har lynhurtige forbindelser til penge der er til at betale. Niels

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej da jeg ikke kan få danske kanaler via parabol, ville jeg høre om der var nogen der kendte til en måde at få danske kanaler på via nettet (behøves ikke at være gratis) eller via abonnoment hos viasat (eks.) på en dansk adresse links til via nettet eller en guide til abonnoment via dansk adresse
jeg har sendt en besked til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites