mehayek 10 Anmeld indhold Skrevet June 9, 2011 hej da jeg ikke kan få danske kanaler via parabol, ville jeg høre om der var nogen der kendte til en måde at få danske kanaler på via nettet (behøves ikke at være gratis) eller via abonnoment hos viasat (eks.) på en dansk adresse links til via nettet eller en guide til abonnoment via dansk adresse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2011 Du bor ikke et sted der kan modtages DVB-T fra DK via alm. DVB-T antenne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2011 Du bor ikke et sted der kan modtages DVB-T fra DK via alm. DVB-T antenne? Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig - hvad skal det sige?.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2011 Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig - hvad skal det sige?....http://www.google.dk/cse?cx=partner-pub-9806254195315652%3Apfkyq5-89q0&ie=ISO-8859-1&q=DVB-T&sa=S%F8g&siteurl=www.sunddebat.com%2Fforum.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsterp 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2011 Hej, du kan få adgang til DR1 og TV2s kanaler via nettet - hvis du har en dansk IP-adresse. Sådan en får du ved at købe adgang på en dansk VPN-server. Når du skal se noget, logger du først ind på den danske VPN-server, derefter er du "i danmark" for så vidt angår din internetforbindelse. Jeg bruger selv Citizenvpn, som du kan finde her: http://www.citizenvpn.com/. Der er også andre (søg på google), men denne har lynhurtige forbindelser til penge der er til at betale. Niels Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2011 Jeg bruger OverPlay som koster USD 9.95 pr måned for frit forbrug - de udmærker sig ved at have servere i rigtig mange lande, også Danmark. De fungerer fint til TV-kik fra udbydere i USA, England, Danmark osv... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2011 hej da jeg ikke kan få danske kanaler via parabol, ville jeg høre om der var nogen der kendte til en måde at få danske kanaler på via nettet (behøves ikke at være gratis) eller via abonnoment hos viasat (eks.) på en dansk adresse links til via nettet eller en guide til abonnoment via dansk adresse jeg har sendt en besked til dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Patrykdk 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2011 Hej Larscph, hvilke danske kanaler kan man så se? Jeg er primært interesseret i Superligaen, dvs tv3+. Kan man det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites