hpn 10 Anmeld indhold Skrevet June 8, 2011 Min törretumbler lukker ikke längere ordentligt, og det betyder, at der kommer vand-damp ud rundt ved kanterne i stedet for oppe i kondenssamleren. Jeg har talt med en service-mand, som til sidst ikke havde andre forslag end at tape lågen til - da han ikke kunne garantere, at det var lågen, den var gal med (og at en ny låge koster $$, som eventuelt kunne väre spild af penge) Jeg har lige betalt for en ny gummi-liste, fordi han mente, det kunne väre den, der var mör, men problemet er der stadig. Jeg har også fået lågen sat over på modsatte side, og igen samme problem. Er der nogle kloge hoveder, der har andre forslag? edt: tyrkfejl i overskrift Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2011 edt: tyrkfejl i overskriftFixed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2011 tak - men nu troede jeg lige, du havde et godt forslag ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2011 Tanke: Udblæs til kondenser er stoppet til af fnulder? Så vil den jo ikke kunne komme af med trykket, og derfor lufte det ud hvor der er mindst modstand - og her er luge-åbningen jo et oplagt sted. Kan du konstatere om der kommer luft ud de "rigtige" steder? Hvis ikke der sker noget dér, så må der jo være en tilstopning. Har du rengjort og vedligeholdt maskinen efter foreskrifterne? I så fald, så burde der ikke være noget at komme efter i den boldgade. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2011 Der er ikke noget "i klemme" i den forbindelse. Alt er renset og vedligeholdt :) Men jeg har lige konstateret, at den faktisk er 7 år gammel! Så har samvittigheden det lidt bedre med at eventuelt skulle investere i en ny fätter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites