sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet June 5, 2011 Hej folkens, Skulle der være nogen som ligger inde med lidt information om hvilke områder som er dyre og hvilke som er billige når man skal tegne forsikring på eks. biler? Jeg ved at slutprisen afhænger af en række faktorer, deriblandt en selv, men ser man på det relativt vil nogle områder generelt være billigere end andre. Det jeg søger information på er Malmö med omegnskommuner :) //Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2011 Jeg er også ret overbevist om at parkingen i garage tæller meget fremfor P-plads på 'mark' =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2011 city er dyrere end forstæderne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2011 Jeg er også ret overbevist om at parkingen i garage tæller meget fremfor P-plads på 'mark' =) Mindre end man skulle tro... Jeg har garageplads til min og det bliver den ikke meget billigere af... city er dyrere end forstæderne Det er også min fornemmelse, hvilket jo betyder det ikke er sjovt at være glad for at bo i byen og samtidigt have hang til store hurtige biler... Men definitionen på forstæderne, er det eks. limhamn, bunkeflostrand, riseberga, arlöv eller er vi en tand længere ude som eks. oxie, staffanstorp osv.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2011 Jeg forhørte mig hos morderna hvad forskellen på garage og fælles udendørs p-plads var i gennemsnit og den jeg snakkede med svarede 64 kr., hvilket var om året, mener jeg (hæng mig ikke op på det, det kunne også være ½år) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2011 Jeg forhørte mig hos morderna hvad forskellen på garage og fælles udendørs p-plads var i gennemsnit og den jeg snakkede med svarede 64 kr.' date=' hvilket var om året, mener jeg (hæng mig ikke op på det, det kunne også være ½år)[/quote'] Det var sku lige før det var i samme prisleje jeg kunne "spare"... Så gider jeg sku ikke at gå turen over til garagen, det koster mig mere i tid end jeg kunne spare... Men er der slet ingen som kan opklare hvor definitionen på forstad, rent forsikringsmæssigt, går... Og som eventuelt har lidt indsigt i hvilke af forstæderne man skal sigte efter hvis man så skal rangere dem mod hinanden :) For øvrigt er din stave metode på forsikringsselskabet sku sådan man føler sig behandlet når man har fået priser fra dem ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2011 Hvert år når nogle af bilerne skal have fornyet forsikringen ringer jeg til diverse selskaber, og ALLE er komplet ligeglade med om jeg parkerer på gaden i Skurup Centrum og går hjem, eller om jeg parkerer på min egen grund i egen aflåst garage. Ingen forskel på den pris de tilbyder mig. I 2007 boede jeg på et tidspunkt i Annestad, havde en 3 år gammel M3 som jeg betalte 10.000 for i helforsikring (hvert år var det 10.000 aldrig mere eller mindre). Flyttede samme år til en mark lige uden for Skurup, med egen aflåst garage, og tænkte så nu blir det cool med bilforsikringer!!!! Min forsikring faldt til 9.700 - næsten ligegyldigt ift (bil)kriminalteten de to steder. Umiddelbart troede jeg forskellen var mere end 3% mellem Annestad/Skurup, men ikke i mit tilfælde med den model. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
L_B_P 11 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2011 IF som jeg er forsikret i har det betydning for om bilen står i en gararge. Om det er området Oxie eller om Skurup skulle være bedre ved jeg desværre ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2011 Hvert år når nogle af bilerne skal have fornyet forsikringen ringer jeg til diverse selskaber, og ALLE er komplet ligeglade med om jeg parkerer på gaden i Skurup Centrum og går hjem, eller om jeg parkerer på min egen grund i egen aflåst garage. Ingen forskel på den pris de tilbyder mig. I 2007 boede jeg på et tidspunkt i Annestad, havde en 3 år gammel M3 som jeg betalte 10.000 for i helforsikring (hvert år var det 10.000 aldrig mere eller mindre). Flyttede samme år til en mark lige uden for Skurup, med egen aflåst garage, og tænkte så nu blir det cool med bilforsikringer!!!! Min forsikring faldt til 9.700 - næsten ligegyldigt ift (bil)kriminalteten de to steder. Umiddelbart troede jeg forskellen var mere end 3% mellem Annestad/Skurup, men ikke i mit tilfælde med den model. Men det er stadig 2000 mindre end jeg betaler for min Mercedes B 200 CDI (som lige har 200 heste mindre) med min nuværende adresse :) Men tak for info, troede rent faktisk der var større beløb at spare når man rykkede (så langt) ud for Malmö... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2011 Men tak for info' date=' troede rent faktisk der var større beløb at spare når man rykkede (så langt) ud for Malmö...[/quote']De billige priser gælder åbenbart kun for Miriam og hendes Porscher :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites