testeren 10 Anmeld indhold Skrevet June 3, 2011 Men der står selvfølgeligt intet på Brons egen side - kl. 16.19) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Igen???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Ja åbenbart, min kone ser ud til at skulle holde weekend på Mac D ved Lufthavnen:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Burde det egentlig være muligt set i bakspejlet?? Har vi ikke haft nok strømsvigt på den bro til at de burde ha' lært af fejlene? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Og stadig ikke noget på hjemmesiden klokken 1644, og hvor bliver den sms af? Kan det mon virkelig passe at de ikke kan sende disse oplysninger ud pga. af strømsvigt? Så er det da helt til grin... Jeg hørte det på P4 og det eneste sted jeg kunne få det bekræftet var her... Damn!... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Gad vide hvornår det begynder at koste hoveder på den bro?? Öresundsbron är just nu stängd på grund av ett elfel i brons trafiksystem. Därmed måste bron stänga, säger brokonsortiet. Bron stängs i båda riktningarna då biltrafiken inte går att övervaka. Även tågtrafiken stängs av. På den danska sidan har polisen tillkallats för att få ner de elektriska bommarna som ska hindra trafiken. Just nu växer köerna vid betalstationen. – Det är långa, långa köer, säger Marcus Gullstrand från Malmö. – Här sitter flygvärdinnor på väg till Kastrup och folk i taxibilar och väntar. Jag vet inte om taxametern tickar för killen som sitter framför mig till exempel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Katastrofe når man tænker på lufthavnen, jeg er glad for at jeg ikke denne gang skal nå et fly... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1486381/Elfel-stanger-Oresundsbron.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 På Brons webside har de i øvrigt også en status på vejret - den melder lige nu, 0 grader! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 http://www.trafikken.dk/trafikken.asp?page=company&objno=7 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 AHHH for helvede da også. Nogen der ved hvor lang tid der gik sidste gang før de var oppe igen? Der står iøvrigt stadig intet på deres hjemme side! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Der sidder webcams på den danske side, jeg håber at linket fungerer: http://www.trafikken.dk/wimpdoclet.asp?page=document&objno=161301 Er der nogen der kender til webcams på den svenske side? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 http://vagbiler.dk/forum_posts.asp?TID=828&title=trafikken-live Der er lidt bedre navigation og bare tryk F5 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Bron siger de regner med at åbne kl. 18 - nu må vi se! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Hmm... jeg får ikke adgang, da jeg ikke er registreret bruger. Har du et link til selve webcam'et (som forum tråden formentlig linker til)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 http://webcam.trafikken.dk/webcam/Kastrup_vest.jpg http://webcam.trafikken.dk/webcam/Kastrup_oest.jpg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Så kom det på hjemmesiden. Forventet åbningstid klokken 19 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Haha - og så kom sms'en. Flot! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 17.31 melder Bron nu at Bron er lukket!:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Nu fik jeg da en SMS fra dem om at broen er lukket, det betyder vel at de har strøm hehe Jeg krydser fingre for kl 18 ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Sig mig - er det DBS First der kører driften på broen?:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Så kom det på hjemmesiden. Forventet åbningstid klokken 19 Crap først kl 19!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Sydsvenskan siger 18.00, Broens side siger 19.00 og DSB First gutten, som konen lige har snakket med i lufthavnen (hvor perron skiltene viser vej til erstatningsbusser :) ) siger det nok er bedst at tage over Helsingborg. Det er dårlig information, så man kan tage og føle på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ice 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 kunne også godt tænke mig at vide hvorfor der ikke kan køres over broen... men det er sikkert bare penge de ikke vil miste fra et betalingsanlæg der ikke virker. Man kunne jo lave en eskorte kørsel over med 30 biler af gangen med et par politimotorcykler. Håber godt nok ikke det sker på næste lørdag når vi skal flyve på ferie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2011 Jeg sidder netop og spekulerer på hvorfor man så ikke kan sende regningen fra det fly kaos der opstår i kølvandet videre til Brokonsortiet...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites