Jump to content
Ufolu

Antennestik

Recommended Posts

Hej Er der nogen der ved hvilken HAN/ HUN kabel/stik jeg skal købe for at se TV? Jeg har bare en alm. han/hun kabel...men HUN kan jeg ikke få ind i væggen:surprise: Det er nybyggeri. Se billedet, hul til venstre er TV (aldrig set det før). Radio er til højre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Normalt er det et han man bruger til TV, altså ligesom radiostikket på dit billede. Det burde virke? Det ekstra plast i dit stik (har jeg heller ikke set før) er måske bare med til at stabilisere stikket?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er et ganske alm. antennestik i lidt anderledes og bedre udførsel. Det er et HAN-stik som skal i stikket' date=' ikke HUN.[/quote'] Ok. Jeg kan godt få HAN-stik ind i væggen/stikket, men så har jeg HUN tilbage som jeg ikke få ind i TV:rolleye: Kan man bruge 2xHAN?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Et billigt stik kan godt blive klemt skævt, så det ikke umiddelbart kan gå frit ind. Måske er dit stik bare blevet lidt klemt? Som Gio siger bruger man HAN til TV-udtag og HUN til FM-udtag. Den ene type i den ene ende af kablet og den anden type i den anden ende, altså ikke f.eks. HAN-kabel-HAN. Tjek dine stik og køb evt. nogle nye.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites