alexzuz 10 Anmeld indhold Skrevet May 31, 2011 Har lovet at handle noget kaffe med til vores lille kaffeklub på arbejdet. Nogen der har en idé til hvor jeg handler en kasse Gevalia billigst. Skal nok selv pløje reklame aviserne igennem, men et godt tip vil jeg blive glad for Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2011 Har lovet at handle noget kaffe med til vores lille kaffeklub på arbejdet. Nogen der har en idé til hvor jeg handler en kasse Gevalia billigst. Skal nok selv pløje reklame aviserne igennem' date=' men et godt tip vil jeg blive glad for[/quote'] Gevalia!?? Føj! (undskyld at jeg ikke kunne bidrage med noget konstruktivt :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2011 De fleste butikker har noget tilbudskaffe, hvis man køber andre varer for mindst 100 kr. Ellers har Bilka da 3 pakker Karat for 72 DKK i denne uge, hvis det ikke absolut skal være kaffe fra Gävle. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2011 Jeg var rundt i butikker for at finde et andet kaffemærke billigt. Jeg fandt at Netto faktisk var en smule billigere end coop, lidl og en håndfuld andre. Men lad os da endelig høre hvad du finder ud af. Iøvrigt synes jeg efter en hurtig undersøgelse at kaffe virker billigere i Sverige generelt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites