FrederikBonde 10 Anmeld indhold Skrevet May 30, 2011 Hey Alle:) Kan man lave adresseændring på skatteverket hjemmeside..? eller kan man downloade en blanket og sende til dem eller smide i deres postkasse.? Jeg har kigget lidt på deres hjemmeside, men synes ikke det er til at blive klog på Hvad gøre man, ved godt jeg kan køre på skatteverket i Malmø, men der kan man jo nemt bruge en halv dag på at vente. :( God mandag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Her https://www2.adressandring.se/privatperson Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
FrederikBonde 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Her https://www2.adressandring.se/privatperson Tak , men har ikke e-legitimation (BankID, Nordea, Telia/SEB) eller student-ID :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Er det et must? Hvis du udfylder "Personuppgifter" nederst på siden når du vælger flytning - kan du så ikke komme videre? Jeg mener de sender dig et brev med posten som du skal underskrive og returnere hvis du ikke har e-leg.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
FrederikBonde 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 okay.. det jeg ikke forstår er, hvorfor er det ikke skatteverkets hjemmeside man gøre sådan nogen på.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Tja.. Det er vel bare sådan det er? Læs om dem her https://www2.adressandring.se/kundtjanst/om-adressandring Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
FrederikBonde 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Jeg må jo på skatteverket imorgen så.. :( de må vel have en blanket man kan udfylde!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Skatteverket er gratis, men du må selv gøre benarbejdet og bruge tiden på at vente i kø. Firmaet Adressändring tager et gebyr for at gøre det for dig. Men til gengæld videresender posten så også gratis din post til en anden adresse i Sverige i en periode. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
FrederikBonde 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 okay, men hvad er prisen for det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 okay' date=' men hvad er prisen for det..[/quote']Den var svær....eller... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
FrederikBonde 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Hey Gio, det jeg mente var bare om nogen har prøvet det og hvad det evt. har kostet. Sorry, det burde jeg nok have skrevet. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Har prøvet det, og ja, det fungerer upåklageligt. Det er selvfølgelig lidt underligt, at man skal betale posten for denne service, når det er gratis i Danmark, men sådan gør man altså i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Tja - til gengæld er det så billigere at sende breve i Sverige... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Jeg kan også skrive under på funktionaliteten, uden forbehold. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
FrederikBonde 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Jeg kan også skrive under på funktionaliteten' date=' uden forbehold.[/quote'] Hvor langt tid går der fra man skriver til dem.. så'en som jeg læser det koster det ikke noget at flytte adresse på deres hjemmeside. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 De har en anden smart "feature" også - nemlig opbevaring af post mens man er på ferie.... Det koster også lidt - men så slipper man for at posten hober sig op i postkassen hvis man er på 2-3 ugers ferie... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2011 Hvor langt tid går der fra man skriver til dem.. så'en som jeg læser det koster det ikke noget at flytte adresse på deres hjemmeside. Det tager et par dage vist... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites