Jump to content
FrederikBonde

Adresseændring Skatteverket ?

Recommended Posts

Hey Alle:) Kan man lave adresseændring på skatteverket hjemmeside..? eller kan man downloade en blanket og sende til dem eller smide i deres postkasse.? Jeg har kigget lidt på deres hjemmeside, men synes ikke det er til at blive klog på:rolleye: Hvad gøre man, ved godt jeg kan køre på skatteverket i Malmø, men der kan man jo nemt bruge en halv dag på at vente. :( God mandag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det et must? Hvis du udfylder "Personuppgifter" nederst på siden når du vælger flytning - kan du så ikke komme videre? Jeg mener de sender dig et brev med posten som du skal underskrive og returnere hvis du ikke har e-leg....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skatteverket er gratis, men du må selv gøre benarbejdet og bruge tiden på at vente i kø. Firmaet Adressändring tager et gebyr for at gøre det for dig. Men til gengæld videresender posten så også gratis din post til en anden adresse i Sverige i en periode.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De har en anden smart "feature" også - nemlig opbevaring af post mens man er på ferie.... Det koster også lidt - men så slipper man for at posten hober sig op i postkassen hvis man er på 2-3 ugers ferie... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites