KGB 10 Anmeld indhold Skrevet May 27, 2011 Har forsøgt at søge lidt, men ikke kunnet finde info. Vi har skiftet forsikringsselskab og i den forbindelse, måske glemt at opsige den gamle indbo (har ingen mail, og kan ikke 100% huske om vi fik ringet). Vi har fået flere breve hvor de skriver at den ophører såfremt vi ikke betaler - fint skal den alligevel... Nu har de så pr. tlf. sagt til min kæreste at vi skal betale for perioden - hvilket jeg ikke kan få til at hænge sammen, idet vi ikke har godkendt en ny periode (specielt også fordi de har sat prisen kraftigt op). Jeg mener ikke de har noget at komme efter og det blot er et forsøg på at få penge ind - er jeg helt galt på den? Drejer sig om Sveland.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2011 Når i ikke har opsagt forsikringen, so fortsætter den jo bare derudaf - indtil man melder andet ud, og får opsigelsen på skrift. Så i bør nok lige kigge indad, inden i begynder at skælde Svealand ud. :-| Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2011 Var ikke som sådan en udskældning af Sveland - udover jeg mener at man ved manglende betaling vælger ikke at fortsætte/ modsat en betaling er en accept at aftalen... Grundet ovenstående holdning syntes jeg dog det er lidt frækt at kræve betaling, når de selv skriver i de breve(er fundet frem) som de sender at den ophører, og intet med at såfremt man ikke ønsker den længere skal de kontaktes... Hvis der altid skal kigges indad frem for hvad der er rimeligt, bør vi vel altid handle efter X antal paragraffer og så kan der aldrig være noget i vejen, da vi til en hver tid vil have retten på vores side.... :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2011 Jeg prøver igen: Få lige styr på om i har opsagt aftalen, inden i begynder at klandre dem for deres 'metoder'. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2011 Vi fik tilbudt en forsikring via Trygg hansa - som vi aldrig har accepteret.. De sendte også regninger og skrev det samme - at den ophører hvis man ikke betaler.. De sendte et par regninger, derefter hørte jeg aldrig fra dem :D Havde en anden forsikring.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2011 Er det ikke bare at ringe ind, sige den op - og så kommer i formentlig til at betale fra den dato den skulle træde i kraft til og med opsigelsesdatoen. Det har jeg da gjort før, hvor jeg har glemt at få afmeldt den ene forsikring, når en er tegnet hos andet selskab :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2011 Er det ikke bare at ringe ind' date=' sige den op - og så kommer i formentlig til at betale fra den dato den skulle træde i kraft til og med opsigelsesdatoen. Det har jeg da gjort før, hvor jeg har glemt at få afmeldt den ene forsikring, når en er tegnet hos andet selskab :-)[/quote'] Ville jo faktisk være yderst fair, men nej var ikke den udmelding der blev givet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2011 Ville jo faktisk være yderst fair' date=' men nej var ikke den udmelding der blev givet...[/quote']Hvad sagde de da du ringede til dem i går, vedr. opsigelse af den gamle forsikring? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites