larscph 18 Anmeld indhold Skrevet May 27, 2011 Det er snart tid til at besluttet om jeg vil køre fast eller rörlig aftale de næste 12 mdr.. Kundkraft har enten mulighed for max 116,63 øre pr kWh i zone 4 hvor jeg er - alternativt max påslag på 8,50 øre per kWh. De sidste par vintre har rörlig nok været en smule tvivlsom en fordel - er der nogen der vil gætte på næste års udvikling? ;) Hvad vælger i andre der skal til at fornye aftale? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2011 Jeg har lige tegnet en 6 måneders aftale med Vattenfall på rörlig pris UDEN påslag. Det er et kampagnetilbud, der kun gælder en uges tid endnu så vidt jeg husker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2011 Ah.. Se det var da en fornuftig pris - det har jeg så også lige gjort :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
elbilen 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2011 Krystalkuglen siger: "aftal en "fornuftig fast pris" lidt endu måske 1 år til 1½ år frem. Elbolagen skal nok lave lidt højere priser lidt endu, næste gang bliver argumentet bare noget i stil med "sveriges inflation" lidt ligesom broen, så sælger de jo noget som man SKAL have. Og til vinter skal de nok komme med samme vanlige undskyldninger som at Oscarshamn ikke kunne startes hurtigt nok og at det ikke har regnet i Sverige - det samme årlige pladder parallelt med at bolagen tjener stinkende mange penge. Det almene svenske huholdsbudget kan trykkes lidt endu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2011 Elverket.se tilbyder rørligt pris i sommerhalvåret og fast pris i vinterhalvåret. Det lyder jo fornuftigt, men hvad den faste pris bliver vides ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites