Penny 10 Anmeld indhold Skrevet May 25, 2011 Hej, Er der nogen der ved om man kan låne bøger på biblioteket i DK når jeg bor i SE? :) Jeg arbejder i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2011 Jeg har ingen problemer med det. Bruger mit sundhedskort i selvbetjenings-automaterne sammen med den pin-kode jeg oprettede engang for mange år siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Penny 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2011 Det lyder godt, men jeg boede i Odense så den pin kode går jeg ud fra ikke virker til bibliotekerne i københavn. Jeg må nok spørge på biblioteket så. Tak for hjælpen:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2011 Det lyder godt, men jeg boede i Odense så den pin kode går jeg ud fra ikke virker til bibliotekerne i københavn. Jeg må nok spørge på biblioteket så. Tak for hjælpen:-) I kbh får du et godt gammeldags lånerkort, som du skal bruge minimum én gang om året for at det er aktivt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2011 Det lyder godt, men jeg boede i Odense så den pin kode går jeg ud fra ikke virker til bibliotekerne i københavn. Jeg må nok spørge på biblioteket så. Tak for hjælpen:-) Henvend dig i KK's borgerservice og få fat i Det særlige sundhedskort. Så kan du både låne bøger og gå til læge i DK. =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Penny 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2011 Jeg har det særlige sundhedskort:-) jeg var bare i tvivl om jeg kunne låne på biblioteket uden dansk bopælsadresse. Tak for hjælpen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MartinT 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2011 Jeg har en bøde på 20 kr fra et dk bibliotek for år tilbage som jeg aldrig har betalt, hvad tror i der sker med den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2011 Jeg har en bøde på 20 kr fra et dk bibliotek for år tilbage som jeg aldrig har betalt' date=' hvad tror i der sker med den?[/quote'] Spørgsmålet, tror jeg, er mere hvad der sker med dig. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites