hpn 10 Anmeld indhold Skrevet May 24, 2011 Med risiko for at spörge om noget, som "man" bare burde vide; så tager jeg risikoen: Hvis man deaktiverer 3G-nettet på en smartphone, så den kun körer på gsm, har man så blokeret for datatrafik? Er der andre måder at göre det på, så den kun körer på wifi? Det er en Sony Ericsson xperia, der er tale om. På min gamle LG optimus kunne jeg gå direkte ind og "disable" datatrafik, men så wifi-forbindelsen fungerede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2011 Med risiko for at spörge om noget, som "man" bare burde vide; så tager jeg risikoen: Hvis man deaktiverer 3G-nettet på en smartphone, så den kun körer på gsm, har man så blokeret for datatrafik? Er der andre måder at göre det på, så den kun körer på wifi? Det er en Sony Ericsson xperia, der er tale om. På min gamle LG optimus kunne jeg gå direkte ind og "disable" datatrafik, men så wifi-forbindelsen fungerede. Nej du har ikke deaktiveret datatrafikken. Datatrafik kan også køre over 2G nettet (GSM), men det går blot ufattelig meget langsommere. En hurtig google søgning gav, at du skal disable datatrafik via: Settings > Wireless Controls > Mobile Networks > Data traffic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2011 Det var også det, jeg var kommet frem til, men operatören sender jo de der sms'er med "inställningar" til mms og surf, og så skulle jeg bare väre helt på den sikre side. Tak for hjälpen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites