bluee 10 Anmeld indhold Skrevet May 19, 2011 Jeg har prøvet at tegne en pension med Danica men de siger det kan jeg ikke fordi jeg bor i Sverige men virksomhed i DK. Nogen der har hørt om det før eller erfaring med hvad man så kan gøre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2011 Jeg har prøvet at tegne en pension med Danica men de siger det kan jeg ikke fordi jeg bor i Sverige men virksomhed i DK. Nogen der har hørt om det før eller erfaring med hvad man så kan gøre? Hvilken type virksomhed? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2011 Hvilken type virksomhed? Umiddelbart enkeltmands men har også et ApS hvis det kan gøre det nemmere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2011 Hvilken type pensionsordning? Ren opsparing - eller en med forsikringer tilknyttet.. eller en såkaldt -pensions for selvstændige ordning.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2011 Det lyder mystisk.... Men jeg er ikke inde i problemstillingen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2011 Jeg har heller ikke kunne finde nogle selskaber som ville tage mig. Hvis der er nogen som finder en, vil jeg gerne høre om det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2011 Det er pension for selvstændige med forsikringer. Det behøver dog ikke være med forsikringer. Jeg var, udover at spare op til pension, bla. interesseret i at flytte mine Rate og Kapital pension over på noget der giver lidt mere afkast. Men interessant dillema at man ikke kan spare op til pension når man er selvstændig og bor i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2011 Lyder mærkeligt. Jeg kunne da godt have en pension i min bank (bor i SE, enkeltmandsfirma i DK). Kig ind på Pensionsstyrelsens hjemmeside eller skriv en privat besked til LotteB herinde fra - hun kan måske hjælpe dig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites