stevenwen 10 Anmeld indhold Skrevet May 18, 2011 Hej alle, jeg er en frisk fyr på 36, med tre dejlige unger på 5,7 og 8 år, som går i svensk skole og institution. Jeg bor i dejlige Hököpinge, 3 km fra Vellinge. Jeg søger andre danske med børn til fælles grillaften og generel hygge i det svenske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hevi 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2011 Hej alle, jeg er en frisk fyr på 36, med tre dejlige unger på 5,7 og 8 år, som går i svensk skole og institution. Jeg bor i dejlige Hököpinge, 3 km fra Vellinge. Jeg søger andre danske med børn til fælles grillaften og generel hygge i det svenske. Hej. I er velkommen i foreningen af dansker i andreslöv og omegen ..... Se under trelleborg. Håber vi ses .... vi er pt. ca 65 medlemmer:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2011 Du kan da bare kigger over i Nr4 :) Hej alle, jeg er en frisk fyr på 36, med tre dejlige unger på 5,7 og 8 år, som går i svensk skole og institution. Jeg bor i dejlige Hököpinge, 3 km fra Vellinge. Jeg søger andre danske med børn til fælles grillaften og generel hygge i det svenske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2011 Du kan da bare kigger over i Nr4 :) er der øl :) for så kommer jeg en tur også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2011 Der er altid øl på køl!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stin@ 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2011 Hej. Min mand og jeg og vores søn på 5, er også altid friske på at mødes, og møde nye mennesker..... Vi bor i Vellinge, Eskilstorp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites