Jump to content
Troejborg

Hurtig it hjælp tak :)

Recommended Posts

Efter jeg har installeret min printer, kommer der den der gule pop-up bjælke i internet explorer... Den skriver at tilføjelsesprogrammer i øjeblikket er slået fra.. Og det forstår jeg ikke.. for når jeg er inde og se under administration af tilføjelsesprogrammer, står det hele som aktiveret, og det skal det vel også?.. Jeg har vist nok Internet explorer 8... Den kom frem, da jeg skulle bruge youtube, her sagde den at Adobe Flash Player manglede... og jeg har ellers tidligere altid brugt youtube uden problemer.. Hilfe please.. :)... ved der er nogen edb nørder herinde :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom jeg synes det lyder underligt, så det første jeg tænker på, er at du har fået startet din Internet Explorer i enten privat browsing tilstand eller i fejlsikker tilstand. Så prøv lige til at starte med bare lukke alle Internet Explorer vinduer og åbn en ny, evt. lige smid en genstart ind (du ved den sædvanlige smøre man får hvis man ringer til helpdesk ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites