Troejborg 10 Anmeld indhold Skrevet May 14, 2011 Efter jeg har installeret min printer, kommer der den der gule pop-up bjælke i internet explorer... Den skriver at tilføjelsesprogrammer i øjeblikket er slået fra.. Og det forstår jeg ikke.. for når jeg er inde og se under administration af tilføjelsesprogrammer, står det hele som aktiveret, og det skal det vel også?.. Jeg har vist nok Internet explorer 8... Den kom frem, da jeg skulle bruge youtube, her sagde den at Adobe Flash Player manglede... og jeg har ellers tidligere altid brugt youtube uden problemer.. Hilfe please.. :)... ved der er nogen edb nørder herinde :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2011 Har fundet ud af det.. Et eller andet fra HP, der ikke kunne arbejde sammen med internet explorer... men det skulle vist fungere nu, ellers vender jeg frygteligt tilbage.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2011 Selvom jeg synes det lyder underligt, så det første jeg tænker på, er at du har fået startet din Internet Explorer i enten privat browsing tilstand eller i fejlsikker tilstand. Så prøv lige til at starte med bare lukke alle Internet Explorer vinduer og åbn en ny, evt. lige smid en genstart ind (du ved den sædvanlige smøre man får hvis man ringer til helpdesk ;) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2011 ellers også har hun startet inet xplore 64 bit op, hvilket ikke understøttes på youtube så vidt jeg kan huske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2011 Det er løst... som skrevet i første indlæg.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites