ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet May 13, 2011 Hej alle. Min kone er blevet syg(skal tage en blodprøve) og jeg har har skrevet en mail til city klinik i landskrona. Min kone har fået svensk opholdskort, og person nr. Nu er spm Hvad betyder Man måste vara listad på kliniken och ha en giltig legitimation. Giltig kan hun tage sit pakistanske pas med samt sit personnr(seddel fra skatteverk) Eller SKAL jeg vente til hendes IDkort kommer. Mvh ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2011 I skal vælge klinikken som jeres lægehus - kan gøres på mina vårdkontakter. Jeg har tidligere kunne bruge pas og papiret fra skatteverket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2011 ?OK super, Så dvs. jeg kan bruge hendes pakistanske pas, og det papir jeg fik fra skatteverket, er det nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2011 Ja, det burde de godtage, og hvis det er akut, så gør de det jo også uden id. Ellers må man jo vælge et andet lægehus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2011 hvis det er akut kan du også tage hende til en dansk skadestue Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2011 Hvis jeg vælger DK. Hvad koster det så. Jeg arb. i dk, hun arb. ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2011 Umiddelbart tror jeg godt du kan glemme Capio i centrum. De har haft stop for patienttilgang i flere år. Tag evt. til Vårdcentral Centrum i stedet. Bered dig på skræmmende dårlig service (bla. derfor Capio er overtegnet). Det skulle ikke være noget problem med et pas som ID. Det har det i hvert fald ikke været for min egen udenlandske kone. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites