Jump to content
sup3rior

Øresunds LAN Juni 2011

Recommended Posts

*HOST* mad *HOST* :D Det var ikke mange forslag der kom ;) Og Jesper, såfremt min kalender ikke går forkert så har vi rundet den 20. og du skulle derned have fået vagtplan... Så hvor bliver din tilmelding af? ;) Og nu ingen undskyldninger med for gammel hardware... Nu kan jeg ikke huske hvem det var, men sidst var der en med hvor spanden var af så aldrende dato at den måtte have en køler fra en Toyota på for at kunne komme op i nogle fornuftige hastigheder :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og Jesper' date=' såfremt min kalender ikke går forkert så har vi rundet den 20. og du skulle derned have fået vagtplan... Så hvor bliver din tilmelding af? ;)[/quote']23rwd9c.png ...et lille uddrag af min kalender for juni måned - så, beklager. :( *hæhæ* Jeg er så småt i gang med at købe ind, så opgraderingen kan komme på plads. Intel Core i5-2500K på et Z68 chipsæt skulle gerne lande i postkassen inden længe. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
23rwd9c.png ...et lille uddrag af min kalender for juni måned - så, beklager. :(
Det var sku da satans som vi hele tiden rammer dine arbejdsweekender... Er der ikke nogen logik i hvornår de ligger som vi kan bruge som rettesnor fremover?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der ikke nogen logik i hvornår de ligger som vi kan bruge som rettesnor fremover?
Nej, desværre ikke. Situationen er også lidt spændt lige p.t., da vi mangler et par mand i afdelingen - så de lange vagter har korte mellemrum for tiden. C'est la vie... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil gerne købe ind hvis det er.. Endte det ikke med grill på taget ??? Skal nok bare lige have en lille retnings linje på hvad og hvor meget jeg skal købe. :)
Der er ikke meget feedback heller denne gang... Jeg tror planen må være at vi i samlet flok går i ICA... Der kan folk købe det kød de gerne selv vil smide på grillen, og vi kan så lave sammenskud på tilbehøret... Derudover vil jeg gerne kaste endnu et forslag på bordet, denne gang til spil: C&C 3 :) EDIT: kom lige til at kigge på spillene, og det lader til at C&C 3 nok falder i bedre jord end C&C 4... Men tager begge 2 med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er ikke meget feedback heller denne gang... Jeg tror planen må være at vi i samlet flok går i ICA... Der kan folk købe det kød de gerne selv vil smide på grillen, og vi kan så lave sammenskud på tilbehøret... Derudover vil jeg gerne kaste endnu et forslag på bordet, denne gang til spil: C&C 4 :)
lyder som en god ide..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer som nævnt desværre først lidt op af dagen. Har lidt kød med under armen, når jeg ankommer... Jeg foreslår, at vi bl.a. fællesindkøber nogle pastaskruer, lidt grønt samt noget pesto-snask, så vi kan lave en omgang fælles pastasalat. Hurtigt og billigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg foreslår' date=' at vi bl.a. fællesindkøber nogle pastaskruer, lidt grønt samt noget pesto-snask, så vi kan lave en omgang fælles pastasalat. Hurtigt og billigt.[/quote'] Jeps - det lyder som en plan noget i den stil. De første som kommer kunne jo gå i en delegation ned til ICA og købe det fornødne - inkl. kød til dem selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror efterhånden det er meget godt jeg ikke kan...hehe. C&C, SC og andre harvest-resources-click-build-games i samme kasse har aldrig sagt mig en bønne. Jeg er FPS og motorsportsspils-dude. Det andet keder mig bravt meget hurtigt *gg* (tror jeg nåede helt op på lvl 16 i WoW i sin tid, inden jeg solgte min licens :laugh:) Jeg ønsker jer en forrygende dag/aften...og vil kaste mig over et par baner mere i Dirt 3 :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeps - det lyder som en plan noget i den stil. De første som kommer kunne jo gå i en delegation ned til ICA og købe det fornødne - inkl. kød til dem selv.
tror jeg vil være først igen så. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis jeg ikke slår dig på målstregen denne gang ;)
Det tager jeg op som en lille dyst :) :) bare husk jeg skal sidde samme sted :) hehe PS: tænkte at lave en lille liste. evt tilføj hvis der er noget der mangler. Ketchup Sennep flute salat dressing kød/pølser ( står man selv for )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

æv æv æv...kan sgu ikke i den weekend...er på 11 dages øvelse i oksbøl :( Bliver der evt. holdt noget i Juli? Det kunne være nice, for jeg tager lige en tur til Afghanistan den 6. august, så det kunne være fint med et LAN party INDEN jeg rejser. Håber det sker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
æv æv æv...kan sgu ikke i den weekend...er på 11 dages øvelse i oksbøl :( Bliver der evt. holdt noget i Juli? Det kunne være nice, for jeg tager lige en tur til Afghanistan den 6. august, så det kunne være fint med et LAN party INDEN jeg rejser. Håber det sker
Du er hermed fisket af listen over deltagere... Når vi er på bagkant af denne omgang kan vi se på den næste :) Smid mig en PB med din mailadresse på Battle.net, kan være vi kan få lidt action der inden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du er hermed fisket af listen over deltagere... Når vi er på bagkant af denne omgang kan vi se på den næste :) Smid mig en PB med din mailadresse på Battle.net, kan være vi kan få lidt action der inden ;)
Sorry...er ikke på battle.net :) Spiller mest COD for tiden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så nærmer tiden sig - er folket klar! Er der nogen, som er så klar, at de nærmest er transparente?
Jeg er desværre kun så klar at jeg har opnået mat blank ;-) Oversat jeg er 100% klar, men jeg har sgu ikke fået spillet så meget siden (easy frags, come and get 'em)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites