Jump to content
sup3rior

Øresunds LAN Juni 2011

Recommended Posts

Billeder fra Malmø 1-mil løbet Jeg er specielt glad for at Julemanden og Peter Plys deltog :) [ATTACH]4080[/ATTACH][ATTACH]4092[/ATTACH][ATTACH]4091[/ATTACH][ATTACH]4090[/ATTACH][ATTACH]4089[/ATTACH][ATTACH]4088[/ATTACH][ATTACH]4087[/ATTACH][ATTACH]4086[/ATTACH][ATTACH]4085[/ATTACH][ATTACH]4084[/ATTACH][ATTACH]4083[/ATTACH][ATTACH]4082[/ATTACH][ATTACH]4081[/ATTACH][ATTACH]4093[/ATTACH]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skal desværre på ferie helt oppe nord for Troldehatten, vi kører d. 16. og er hjemme igen d. 27. :S Haha, kongebilleder Klaus! :D
Var det ikke en idé at huske at bede om ferie først ;)
Weekenden omkring den 30/7 skal jeg vist helst holde fri af hensyn til noget familie tamtam. Den 16/7 og den 23/7 er dog frie.
Hvilke af dagene passer dig bedst? Det lader til uanset hvilken dag vi vælger at der er et par enkelte som ikke kan...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der lader til at være flest som kan den 16/7 hvis jeg ikke ser helt skævt i tråden? Nogen protester over den konklusion? :)
Den 16. er fin nok Der er en minimal chance for at jeg bliver nødt til at aflyse, hvis det tager mere end en uge at få skiftet udstødning nede hos Audi Flesburg. For så skal jeg hente den den 16.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har vist ikke lige helt fulgt med i tråden her - jeg er også frisk d. 16 Og iøvrigt tak for sidst, hyggeligt som altid :). Lidt bitter over at jeg smuttede så tidligt, da jeg kan se at i kom igennem Tower Defense.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 16. er fin nok Der er en minimal chance for at jeg bliver nødt til at aflyse, hvis det tager mere end en uge at få skiftet udstødning nede hos Audi Flesburg. For så skal jeg hente den den 16.
No problemo. Vi lukker os selv ind, hvis du bare lægger nøglen i blomsterkrukken på altanen... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No problemo. Vi lukker os selv ind' date=' hvis du bare lægger nøglen i blomsterkrukken på altanen... :D[/quote'] Er der en blomsterkrukke?? Det må være naboens - den slags uvæsen uden RAM og processor har jeg ikke. Det kunne selvfølgelig være en rigtig god service overfor potentielle inbrudstyve, at man på en offentlig tilgængelig webside skriver, hvor man har lagt sin hus-nøgle udenfor døren, og hvornår man er væk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der en blomsterkrukke?? Det må være naboens - den slags uvæsen uden RAM og processor har jeg ikke. Det kunne selvfølgelig være en rigtig god service overfor potentielle inbrudstyve, at man på en offentlig tilgængelig webside skriver, hvor man har lagt sin hus-nøgle udenfor døren, og hvornår man er væk!
:tongue2::laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det må vi så tage hvis det kommer dertil... Så den 16. er vedtaget, jeg opretter ny tråd senere idag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites