dabp 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2011 d. 23. er jeg på ferie. 30. virker til gengæld umiddelbart fin :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2011 d. 23. er jeg på ferie. 30. virker til gengæld umiddelbart fin :) men hva' med 16/7 ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2011 Billeder fra Malmø 1-mil løbet Jeg er specielt glad for at Julemanden og Peter Plys deltog :) [ATTACH]4080[/ATTACH][ATTACH]4092[/ATTACH][ATTACH]4091[/ATTACH][ATTACH]4090[/ATTACH][ATTACH]4089[/ATTACH][ATTACH]4088[/ATTACH][ATTACH]4087[/ATTACH][ATTACH]4086[/ATTACH][ATTACH]4085[/ATTACH][ATTACH]4084[/ATTACH][ATTACH]4083[/ATTACH][ATTACH]4082[/ATTACH][ATTACH]4081[/ATTACH][ATTACH]4093[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2011 d. 23. er jeg på ferie. 30. virker til gengæld umiddelbart fin :) 30/7 var no-go fra Klaus, så det er en ommer ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2011 men hva' med 16/7 ? :) Skal desværre på ferie helt oppe nord for Troldehatten, vi kører d. 16. og er hjemme igen d. 27. :S Haha, kongebilleder Klaus! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2011 Skal desværre på ferie helt oppe nord for Troldehatten, vi kører d. 16. og er hjemme igen d. 27. :S Haha, kongebilleder Klaus! :D der ligger et stort filmstudie,, så ved du det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2011 jeg kan stort set alle dato'er skulle jeg mene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2011 ØHHH.. Hr. Dannemare, fik vi spillet Left4Dead... ?? nej tror jeg ikke vi fik :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2011 Skal desværre på ferie helt oppe nord for Troldehatten, vi kører d. 16. og er hjemme igen d. 27. :S Haha, kongebilleder Klaus! :D Var det ikke en idé at huske at bede om ferie først ;) Weekenden omkring den 30/7 skal jeg vist helst holde fri af hensyn til noget familie tamtam. Den 16/7 og den 23/7 er dog frie. Hvilke af dagene passer dig bedst? Det lader til uanset hvilken dag vi vælger at der er et par enkelte som ikke kan... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2011 var det ikke en idé at huske at bede om ferie først ;) lol Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2011 Hvilke af dagene passer dig bedst? Det lader til uanset hvilken dag vi vælger at der er et par enkelte som ikke kan... Den 23. vil nok passe bedst, men det er ikke noget must. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2011 ØHHH.. Hr. Dannemare' date=' fik vi spillet Left4Dead... ?? nej tror jeg ikke vi fik :)[/quote'] nåh ja, du siger noget. :) bare meld ud, at du nu kun kan den 16/7, så skal vi nok få spillet left4dead2 :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2011 jeg kan ALLE dage i juli med undtagelse af 5/7. 16/7 og 25/7 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2011 Den 23. vil nok passe bedst' date=' men det er ikke noget must.[/quote'] Der lader til at være flest som kan den 16/7 hvis jeg ikke ser helt skævt i tråden? Nogen protester over den konklusion? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2011 Var det ikke en idé at huske at bede om ferie først ;) Den er clearet hos overchefen ;) Føler du dig forbigået? :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2011 Den er clearet hos overchefen ;) Føler du dig forbigået? :P Gud? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2011 Der lader til at være flest som kan den 16/7 hvis jeg ikke ser helt skævt i tråden? Nogen protester over den konklusion? :) Den 16. er fin nok Der er en minimal chance for at jeg bliver nødt til at aflyse, hvis det tager mere end en uge at få skiftet udstødning nede hos Audi Flesburg. For så skal jeg hente den den 16. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2011 Har vist ikke lige helt fulgt med i tråden her - jeg er også frisk d. 16 Og iøvrigt tak for sidst, hyggeligt som altid :). Lidt bitter over at jeg smuttede så tidligt, da jeg kan se at i kom igennem Tower Defense. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2011 jeg kan muligvis godt d. 16, men kommer an på chefen og om hun betragter dagen som kvalitetstid, det ved jeg desværre først lige op til, da der er noget logisik der lige skal falde på plads. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2011 Den 16. er fin nok Der er en minimal chance for at jeg bliver nødt til at aflyse, hvis det tager mere end en uge at få skiftet udstødning nede hos Audi Flesburg. For så skal jeg hente den den 16. No problemo. Vi lukker os selv ind, hvis du bare lægger nøglen i blomsterkrukken på altanen... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2011 No problemo. Vi lukker os selv ind' date=' hvis du bare lægger nøglen i blomsterkrukken på altanen... :D[/quote'] Haha :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2011 No problemo. Vi lukker os selv ind' date=' hvis du bare lægger nøglen i blomsterkrukken på altanen... :D[/quote'] Er der en blomsterkrukke?? Det må være naboens - den slags uvæsen uden RAM og processor har jeg ikke. Det kunne selvfølgelig være en rigtig god service overfor potentielle inbrudstyve, at man på en offentlig tilgængelig webside skriver, hvor man har lagt sin hus-nøgle udenfor døren, og hvornår man er væk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2011 aHA... de stjæler ihvertfald ikke min computer hvis de bryder ind mens jeg sidder og spiller... muligvis alt andet hvis det er et godt game... ellers kan jeg afbrydes til at smide dem ud :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2011 Er der en blomsterkrukke?? Det må være naboens - den slags uvæsen uden RAM og processor har jeg ikke. Det kunne selvfølgelig være en rigtig god service overfor potentielle inbrudstyve, at man på en offentlig tilgængelig webside skriver, hvor man har lagt sin hus-nøgle udenfor døren, og hvornår man er væk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2011 Den 16. er fin nok Der er en minimal chance for at jeg bliver nødt til at aflyse, hvis det tager mere end en uge at få skiftet udstødning nede hos Audi Flesburg. For så skal jeg hente den den 16. Det må vi så tage hvis det kommer dertil... Så den 16. er vedtaget, jeg opretter ny tråd senere idag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites