dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2011 80% klar. Skal lige have bootet op i min Windows-partition og have opdateret flere måneders udestående OS updates, spil updates m.v. *gaaaab* :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2011 80% klar. Skal lige have bootet op i min Windows-partition og have opdateret flere måneders udestående OS updates' date=' spil updates m.v. *gaaaab* :)[/quote'] Haha, så ka du lære det ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2011 Så nærmer tiden sig - er folket klar! Er der nogen, som er så klar, at de nærmest er transparente? Var det for øvrigt grillen som blev planen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2011 Var det for øvrigt grillen som blev planen? Jeps - har en gasgril på tagterassen. Men hvis det bliver silende regn eller storm, så finder vi på noget andet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2011 Haha' date=' så ka du lære det ;)[/quote'] :D Skal samtidig også lige have downloadet Serious Sam via Steam. Købte det som bekendt, da tilbuddet atter kom på bane, men har slet ikke fået downloadet/installeret det endnu... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2011 Jeg er lige optaget af sommerfest i firmaet resten af i dag og i aften. Men jeg formoder at der er styr på det hele. Har netop indkøbt en ny gasflaske til grillen - den gamle var stort set tom. Desværre tyder det noget på regn i morgen, men vi får se. Nogen som mangler adressen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2011 Vi kan da altid tage en tur på MAX ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2011 Ica har oksemørbrad på tilbud i denne uge til 259 sek/kg, ihvertfald i min lokale.... Har selv lige været nede, købe et kilo, håndmasseret og marinere det, samt bacon (til at snøre om pølserne) og nye svenske kartofler til en karry-kartoffelsalat, så mangler jeg bare lige at smide en dej sammen til noget grillflute, så der er klar til familiefest imorgen (selvom jeg hellere ville til lan) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2011 Ica har oksemørbrad på tilbud i denne uge til 259 sek/kg, ihvertfald i min lokale.... Har selv lige været nede, købe et kilo, håndmasseret og marinere det, samt bacon (til at snøre om pølserne) og nye svenske kartofler til en karry-kartoffelsalat, så mangler jeg bare lige at smide en dej sammen til noget grillflute, så der er klar til familiefest imorgen (selvom jeg hellere ville til lan) lav lidt mere mad og tag dem med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2011 Tak for en god aften til alle :) Og nu da vi glemte den fine chokoladekage jeg havde med, så har Klaus også fået en lille bonus for at give os alle husly :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2011 Ja lige over, det var sgu hyggeligt og tak for godt selskab =) Men måske skulle vi tage Tower defence lidt tidligere på dagen, så reaktionsevnerne har bare skyggen af en chance for at følge med lvl 40+ creeps :D Skal vi i øvrigt snart finde ud af hvornår vi skal mødes igen, det er jo ved at være længe siden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2011 Jeg takker for chokoladekagen, og god ro og orden under arrangementet Jeg regner med at holde ferie en god del af august så næsten gang skal enten være "% Juli måned eller start September måned. Forøvrigt for komisk at man på Blizzard chatten ikke kan snakke om hvornår noget er slut. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2011 Jeg takker for chokoladekagen, og god ro og orden under arrangementet Jeg regner med at holde ferie en god del af august så næsten gang skal enten være "% Juli måned eller start September måned. Forøvrigt for komisk at man på Blizzard chatten ikke kan snakke om hvornår noget er slut. ;) ja det var sgu meget morsomt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2011 Jeg takker for chokoladekagen, og god ro og orden under arrangementet Jeg regner med at holde ferie en god del af august så næsten gang skal enten være "% Juli måned eller start September måned. Forøvrigt for komisk at man på Blizzard chatten ikke kan snakke om hvornår noget er slut. ;) Jeg mindes at der var et ønske om at det blev i Juli fra et par af dem som ikke kunne denne gang... Men folk må lige på banen med deres mening :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2011 Så fik jeg lige trænet lidt tower. vi tager den på HARD næste gang :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2011 Så fik jeg lige trænet lidt tower. vi tager den på HARD næste gang :) Haha, så får du exit point OG det fulde ansvar når vi ryger på røven ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2011 Ja lige over, det var sgu hyggeligt og tak for godt selskab =) Men måske skulle vi tage Tower defence lidt tidligere på dagen, så reaktionsevnerne har bare skyggen af en chance for at følge med lvl 40+ creeps :D Det lykkedes os da at nå hele vejen igennem på easy til allersidst. :) Skal vi i øvrigt snart finde ud af hvornår vi skal mødes igen' date=' det er jo ved at være længe siden![/quote'] Klart! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2011 Tak for godt arrangement og top humør! :) Som en lille bonus kan du så ikke smide nogen af billederne op fra de lidt mere spøjse løbere Klaus? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2011 Hey guys Jeg håber i havde en fantastisk aften/nat. Selv var jeg på øvelse i Oksbøl (jyllands røvhul) :) og sidder her endnu...kommer først hjem sent fredag aften, men så er der også kun 4 dages arbejde tilbage på denne side af min afrejsedato, som jo som sagt tidligere er 6. august. Hvis der bliver afholdt LAN party i juli, er jeg frisk...lige med undtagelse af weekenden omkring den 16. juli, da jeg skal giftes der :) Carsten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2011 Jeg vil tillade mig at foreslå den 23/7 eller 30/7... Lad høre hvad der dur :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2011 Jeg vil tillade mig at foreslå den 23/7 eller 30/7... Lad høre hvad der dur :)Inden der råbes for meget i min retning, så er begge datoer ikke aktuelle for mit vedkommende. 23/24 byder på arbejde - og sommerferien skrues på præcis d. 30. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2011 Jeg kan desværre kun netop d. 16/7 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2011 Weekenden omkring den 30/7 skal jeg vist helst holde fri af hensyn til noget familie tamtam. Den 16/7 og den 23/7 er dog frie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2011 Weekenden omkring den 30/7 skal jeg vist helst holde fri af hensyn til noget familie tamtam. Den 16/7 og den 23/7 er dog frie. Andre som har en holdning til hvornår det skal løbe af stabelen? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2011 Andre som har en holdning til hvornår det skal løbe af stabelen? :) Jeg kan ikke d. 23. og den 16. tops en måske. Men den 30. virker fin. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites