Jump to content
sup3rior

Øresunds LAN Juni 2011

Recommended Posts

Haha' date=' så ka du lære det ;)[/quote'] :D Skal samtidig også lige have downloadet Serious Sam via Steam. Købte det som bekendt, da tilbuddet atter kom på bane, men har slet ikke fået downloadet/installeret det endnu... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige optaget af sommerfest i firmaet resten af i dag og i aften. Men jeg formoder at der er styr på det hele. Har netop indkøbt en ny gasflaske til grillen - den gamle var stort set tom. Desværre tyder det noget på regn i morgen, men vi får se. Nogen som mangler adressen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ica har oksemørbrad på tilbud i denne uge til 259 sek/kg, ihvertfald i min lokale.... Har selv lige været nede, købe et kilo, håndmasseret og marinere det, samt bacon (til at snøre om pølserne) og nye svenske kartofler til en karry-kartoffelsalat, så mangler jeg bare lige at smide en dej sammen til noget grillflute, så der er klar til familiefest imorgen (selvom jeg hellere ville til lan)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ica har oksemørbrad på tilbud i denne uge til 259 sek/kg, ihvertfald i min lokale.... Har selv lige været nede, købe et kilo, håndmasseret og marinere det, samt bacon (til at snøre om pølserne) og nye svenske kartofler til en karry-kartoffelsalat, så mangler jeg bare lige at smide en dej sammen til noget grillflute, så der er klar til familiefest imorgen (selvom jeg hellere ville til lan)
lav lidt mere mad og tag dem med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja lige over, det var sgu hyggeligt og tak for godt selskab =) Men måske skulle vi tage Tower defence lidt tidligere på dagen, så reaktionsevnerne har bare skyggen af en chance for at følge med lvl 40+ creeps :D Skal vi i øvrigt snart finde ud af hvornår vi skal mødes igen, det er jo ved at være længe siden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg takker for chokoladekagen, og god ro og orden under arrangementet Jeg regner med at holde ferie en god del af august så næsten gang skal enten være "% Juli måned eller start September måned. Forøvrigt for komisk at man på Blizzard chatten ikke kan snakke om hvornår noget er slut. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg takker for chokoladekagen, og god ro og orden under arrangementet Jeg regner med at holde ferie en god del af august så næsten gang skal enten være "% Juli måned eller start September måned. Forøvrigt for komisk at man på Blizzard chatten ikke kan snakke om hvornår noget er slut. ;)
ja det var sgu meget morsomt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg mindes at der var et ønske om at det blev i Juli fra et par af dem som ikke kunne denne gang... Men folk må lige på banen med deres mening :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja lige over, det var sgu hyggeligt og tak for godt selskab =) Men måske skulle vi tage Tower defence lidt tidligere på dagen, så reaktionsevnerne har bare skyggen af en chance for at følge med lvl 40+ creeps :D
Det lykkedes os da at nå hele vejen igennem på easy til allersidst. :)
Skal vi i øvrigt snart finde ud af hvornår vi skal mødes igen' date=' det er jo ved at være længe siden![/quote'] Klart! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey guys Jeg håber i havde en fantastisk aften/nat. Selv var jeg på øvelse i Oksbøl (jyllands røvhul) :) og sidder her endnu...kommer først hjem sent fredag aften, men så er der også kun 4 dages arbejde tilbage på denne side af min afrejsedato, som jo som sagt tidligere er 6. august. Hvis der bliver afholdt LAN party i juli, er jeg frisk...lige med undtagelse af weekenden omkring den 16. juli, da jeg skal giftes der :) Carsten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil tillade mig at foreslå den 23/7 eller 30/7... Lad høre hvad der dur :)
Inden der råbes for meget i min retning, så er begge datoer ikke aktuelle for mit vedkommende. 23/24 byder på arbejde - og sommerferien skrues på præcis d. 30.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites