webodin 10 Anmeld indhold Skrevet May 10, 2011 Hej Alle Jeg fik anskaffet mig en Linksys E4200 router, super glad for den, fik hurtigt installeret DD-WRT firmware, og det næste step var jeg skulle hænge routeren på vægen. så fandt jeg ud af at den kan ikke hænges på vægen der er simpelthen ikke lavet huller ell noget lignede så man kunne hænge routeren på vægen. (jeg ved snart ikke hvad designere havde tænkt sig ?) Er der noget som kunne komme med en ide'er til at man kunne hænge E4200 på vægen uden at det ligner en klamphugger arbejde ? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Af med låget, og lav to monterings-huller. Alternativt: Velcro! (det er faktisk ret universelt guf - og så kan det laves så du ikke ser det - og lige til at tage af og på) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Af med låget' date=' og lav to monterings-huller. [/quote'] det var også min tanke.... men kan ikke finde nogen steder en guide til at how to .... åbne lågen.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 det var også min tanke.... men kan ikke finde nogen steder en guide til at how to .... åbne lågen....Sidder der ikke fire skruer i bunden? (sikkert gemt under gummifødderne) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Sidder der ikke fire skruer i bunden? (sikkert gemt under gummifødderne) det havde jeg også spekuleret over, dog er det jo plastikfødder, man skulle jo bruge fladtang til at tage dem ud... men det lykkes... og det lykkes at pille låget af .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Hej Alle Jeg fik anskaffet mig en Linksys E4200 router, super glad for den, fik hurtigt installeret DD-WRT firmware, og det næste step var jeg skulle hænge routeren på vægen. så fandt jeg ud af at den kan ikke hænges på vægen der er simpelthen ikke lavet huller ell noget lignede så man kunne hænge routeren på vægen. (jeg ved snart ikke hvad designere havde tænkt sig ?) Er der noget som kunne komme med en ide'er til at man kunne hænge E4200 på vægen uden at det ligner en klamphugger arbejde ? :th2: Nu fik du mig jo startet med DD-WRT :) Er den version de har ude til E4200 stabil og god? Hvis man læser på deres webside er den ikke "helt" klar endnu? Og ja, det med manglende huller til ophægning er altså en seriøs misser!!!! Velcro er dog ikke noget dårligt bud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 DD-WRT installeret på E4200... Nu fik du mig jo startet med DD-WRT :) det jo kanon, sådan skal det være.... :) Er den version de har ude til E4200 stabil og god? Hvis man læser på deres webside er den ikke "helt" klar endnu? har ikke testet helt endnu, men jeg har definitivt installeret DD-WRT på den... jeg installere DD-WRT på alle router som jeg kommer i nærhed af og som kan installeres..DD-WRT firmware... kan varmt anbefales desuden min omgangs kreds har ikke fortrudt dette valg... i alle de tilfælde har jeg forbedret ruterens ydeevne, range, stabilitet.. osv... så jeg vil sikkert installere DD-WRT firmware, og det var det første jeg gjorde, der jeg pakkede E4200 ud af kassen.... Og ja, det med manglende huller til ophægning er altså en seriøs misser!!!! Velcro er dog ikke noget dårligt bud :) det lykkes til sidst... men jeg stadig spekulere over , om hvordan jeg skal hæfte den fast til væggen, mine tanker var over i : åbne routeren og det lykkes, og skrue nogle beslag til bagpladen af routeren bruge velcro, og her findes der en fed løsning Dual-Lock fra 3M Dual-Lock fra 3M Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2011 Så nu forsøgte jeg mig med lidt bededagshygge og har flashet min E4200 med DD-WRT v24-sp2 (05/17/11) mega Og det døde den jo ikke af... :) Til gengæld kan jeg ikke få 5 Ghz netværket til at fungere! Virkede det "uden videre" for dig - eller var der nogen specielle settings der skulle til for at det kom til at køre? Det står som aktivt under Wireless på System Information siden men min MacBook kan for eksempel ikke se det :( 2.4 Ghz only radioen fungerer fint - og i øvrigt ganske hurtigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2011 Så nu forsøgte jeg mig med lidt bededagshygge og har flashet min E4200 med DD-WRT v24-sp2 (05/17/11) mega Og det døde den jo ikke af... :) Til gengæld kan jeg ikke få 5 Ghz netværket til at fungere! Virkede det "uden videre" for dig - eller var der nogen specielle settings der skulle til for at det kom til at køre? Det står som aktivt under Wireless på System Information siden men min MacBook kan for eksempel ikke se det :( 2.4 Ghz only radioen fungerer fint - og i øvrigt ganske hurtigt. Jeg mener at have læst et eller andet sted at det kun er 5GHz som virker ved N ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2011 Det er også låst til n-only.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2011 Kunne det så være 20 MHz eller 40 MHz som er foreskellen ?? Jeg kan ikke så godt se hvordan din opsætning er, da det er et meget lille skærmdump, men jeg syntes at kunne se et du har sat den til 20 MHz begge steder - måske du skal sætte N til 40 MHz ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2011 Yes - that's it.. Jeg ændrede til 40 MHz - vips så virker det.. :) Og jeg ved ikke helt hvorfor i alverden "den" krymper skærmbilledet så meget det er 796x828 pixels originalt nemlig... Hmm... Men TAK for hjælpen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2011 Yes - that's it.. Jeg ændrede til 40 MHz - vips så virker det.. :) Og jeg ved ikke helt hvorfor i alverden "den" krymper skærmbilledet så meget det er 796x828 pixels originalt nemlig... Hmm... Men TAK for hjælpen :)Jeps - 40 Mhz skal der til på 5Ghz N...men det fandt du jo ud af :) vBulletin har en lidt sjov måde at håndtere visse vedhæftninger på. Brug istedet eks. www.tinypic.com til at hoste billedet, og indsæt det som et element i direkte i dit indlæg. Dann funktioniert es :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites