Jump to content
maider

En mere mødregruppe (termin i juni-aug)

Recommended Posts

Jeg kunne lige se at der var oprettet en mødregruppe med sommerbabyer, men at den var fuld. Så hvad med én mere?:D Jeg flytter godt nok først til Skåne til august men vil rigtig gerne med i en dansk mødregruppe. Har termin midt i juli med midt 4. barn, så kommer også til at være ramt af 15 timers reglen:) Skal bo i Löddeköpinge men er frisk på at mødes i Malmö.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Maider. Lyder som en superidé. Jeg har termin midt oktober med vores første barn. Godt nok lidt senere end sensommeren men håber at det alligevel kan lade sig gøre :-) Vi bor i Malmø i Skt. Knuds ( tæt ved koncerthuset) så nemt at komme til og fra. Glæder mig til at høre mere :-) Christine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Jeg sidder herhjemme og venter på den første ve eller at vandet går. Jeg havde nemlig termin d.15 Juni og ingen baby er kommet endnu:( Jeg bor i Gullvik(Malmö) med min mand og vores datter Liva på 17 måneder. Jeg var også i mødregruppe med hende og det var guld værd. Nu er de alle tilbage til deres job og nogen er flyttet tilbage til DK, så ses ikke så tit mere. Jeg vil meget gerne være med i denne gruppe:) Jeg er meget sjældent inde på sunddebat så der må meget gerne skrives til min mail marionkhansen1@hotmail.com Hilsen Marion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa. Jeg er også meget interesseret i at komme med i en mødregruppe i malmø. Jeg har termin med mit andet barn d.2 september, og synes det kunne være hyggeligt at mødes inden hvis det er muligt. Da jeg fik min første dreng savnede jeg en mødregruppe, og da det ik særlig svensk at være i mødregruppe synes jeg det er fedt at mødes med andre danske mødre alligevel. Jeg har stadig kontakt med den gamle mødregruppe og vores børn er gode venner og min søn er 3 1/2 år. Da min store dreng kommer til at gå i deltids dagis, er det muligt han kommer med engang imellem,men hvis nogle andre også har større børn kunne det være hyggeligt. Håber at der er plads til en til. Jeg bor i Lindängen og har bil så er meget åben for hvor man mødes. Sommerhilsner Camilla Petersen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, Jeg kunne godt tænke mig at være med også.... hvis det ikke giver for stor tidsmæssig spredning - har termin med første barn i slutningen af oktober (eller hvis der er andre med termin deromkring kunne vi måske finde ud af noget?!) Bor i udkanten af Malmø i Husie, men er mobil.... /Alice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites