dannemare 21 Anmeld indhold Skrevet May 10, 2011 d'oh! @ 1:03 :) P2PhJaZhsxU Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Ufff - det er sgu noget af en bule han gi'r den... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 ouch! ville egentligt have troet, at skaden var endnu større. det lød ekstremt voldsomt i videoen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Pludselig kantsten = busted fælg. Er jeg den eneste der ikke kan se den store "WOW"-effekt i dette? Skidt sker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Er jeg den eneste der ikke kan se den store "WOW"-effekt i dette? Skidt sker. Men rigtig skidt for en journalist i en lånt Ferrari... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Men rigtig skidt for en journalist i en lånt Ferrari...Godt de er forsikrede, eller på anden måde er godkendt til at futte rundt i så dyr en bil - så hvis uheldet er ude, kan de dække skaden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Godt de er forsikrede' date=' eller på anden måde er godkendt til at futte rundt i så dyr en bil - så hvis uheldet er ude, kan de dække skaden.[/quote'] Udgiften er nok det mindste problem - det er værre med rygtet ift. kommende udlån :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Men rigtig skidt for en journalist i en lånt Ferrari... Det var præcis dette, jeg synes, var lidt sjovt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Pludselig kantsten = busted fælg. Er jeg den eneste der ikke kan se den store "WOW"-effekt i dette? Skidt sker. Nææh, men jeg syntes nu videoen var helt sjov pga journalistens reaktion. Men Gio, fremover poster jeg kun, hvis der også er wow-effekt inkluderet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Nææh' date=' men jeg syntes nu videoen var helt sjov pga journalistens reaktion.[/quote'] Humor er jo, heldigvis, forskellig. Men jeg havde nok også forventet "mere" grundet titlen på videoen. Synes sgutte der er meget "crash" over en bøjet fælg. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Humor er jo' date=' heldigvis, forskellig. Men jeg havde nok også forventet "mere" grundet titlen på videoen. Synes sgutte der er meget "crash" over en bøjet fælg. ;)[/quote'] Havde det egentligt på samme måde, og netop derfor brugte jeg ordet "mishap" i trådtitlen (videotitlen er jeg jo ikke herre over). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2011 Havde det egentligt på samme måde' date=' og netop derfor brugte jeg ordet "mishap" i trådtitlen (videotitlen er jeg jo ikke herre over). [img']http://sentinel.dk/images/smiley/wink.gifNoteret :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites