Jump to content
dannemare

Ferrari FF mishap

Recommended Posts

Men rigtig skidt for en journalist i en lånt Ferrari...
Godt de er forsikrede, eller på anden måde er godkendt til at futte rundt i så dyr en bil - så hvis uheldet er ude, kan de dække skaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Godt de er forsikrede' date=' eller på anden måde er godkendt til at futte rundt i så dyr en bil - så hvis uheldet er ude, kan de dække skaden.[/quote'] Udgiften er nok det mindste problem - det er værre med rygtet ift. kommende udlån :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pludselig kantsten = busted fælg. Er jeg den eneste der ikke kan se den store "WOW"-effekt i dette? Skidt sker.
Nææh, men jeg syntes nu videoen var helt sjov pga journalistens reaktion. Men Gio, fremover poster jeg kun, hvis der også er wow-effekt inkluderet. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nææh' date=' men jeg syntes nu videoen var helt sjov pga journalistens reaktion.[/quote'] Humor er jo, heldigvis, forskellig. Men jeg havde nok også forventet "mere" grundet titlen på videoen. Synes sgutte der er meget "crash" over en bøjet fælg. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Humor er jo' date=' heldigvis, forskellig. Men jeg havde nok også forventet "mere" grundet titlen på videoen. Synes sgutte der er meget "crash" over en bøjet fælg. ;)[/quote'] Havde det egentligt på samme måde, og netop derfor brugte jeg ordet "mishap" i trådtitlen (videotitlen er jeg jo ikke herre over). wink.gifneener.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites