Lyqvist 10 Anmeld indhold Skrevet May 6, 2011 Heey aller sammen Ja er der nogle der kender en hjemmeside ligesom der er i DK hvor man kan se hva der skrevet op ved sidste syn.. gerne både biler og MC.. På forhånd tak for hjælpen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2011 Kan ikke huske om det er via login på bilprovningen.se eller transportstyrelsen.se du kan se det. Men der er en historik på de seneste besiktningar. (Det er sgu' nok bilprovningen.se, når jeg lige tænker lidt over det. :P Tror jeg skal have lidt mere kaffe....) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lyqvist 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2011 Hehe jamen tak for hjælpen.. Prøver jeg lige når jeg kommer hjem fra arbejde.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2011 Kan ikke huske om det er via login på bilprovningen.se eller transportstyrelsen.se du kan se det. Men der er en historik på de seneste besiktningar. (Det er sgu' nok bilprovningen.se' date=' når jeg lige tænker lidt over det. :P Tror jeg skal have lidt mere kaffe....)[/quote'] Jeg har lige luret rundt inde på transportstyrelsens hjemmeside da jeg skulle bestille et nyt skylt og der fandt jeg ikke umiddelbart noget med oversigt fra besiktningen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2011 Jeg har lige luret rundt inde på transportstyrelsens hjemmeside da jeg skulle bestille et nyt skylt og der fandt jeg ikke umiddelbart noget med oversigt fra besiktningen :)Så er det nok på bilprövningens hjemmeside. Det giver jo egentlig også meget god mening :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites