Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Skrevet May 4, 2011 Hej, er der nogen som kunne være interesseret i at mødes og tage en motorcykeltur fra tid til anden? Mvh. Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2011 Hej, er der nogen som kunne være interesseret i at mødes og tage en motorcykeltur fra tid til anden? Mvh. Mr. Kubik JA!!! Bare sig til, jeg er ikke selv så kendt i Skåne.....kun lidt rundtur langs kysten, lidt omkring Bara, Klågerurp, Häckeberga og deromkring.... Jeg har en fin Garmin Colorado, men bruger den for lidt...hvis der er nogen der har nogle gode ture kan vi lægge dem derind, og følge dem..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2011 Hej, det lyder rigtig godt :-) Sender dig lige en pm med nr. til mobilos. Mvh. Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2011 Ja alt efter hvornår og hvorfra er jeg da også på :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2011 Det lyder godt, sender dig lige en pm :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2011 Hej, vi mødes i dag kl. 19.30 ved tankstationen ved Bauhaus, Svågertorp. Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2011 Hej, vi mødes i dag kl. 19.30 ved tankstationen ved Bauhaus, Svågertorp. Mr. Kubik Tak for selskab, og ide Mr. Kubik!! Vejret kunne ikke fås bedre! Næste gang tager vi en lidt længere tur, med tid, og lejlighed, til is og måske en korv med mos.... En skam der ikke var andre der turde møde op! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2011 Arbejd arbejd....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2011 Arbejd arbejd....... En anden dag! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2011 Hvem er frisk på næste søndag? (22/5) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2011 Hvem er frisk på næste søndag? (22/5) Det er jeg.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites