Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2011 Lad mig også, som tidligere nævnt herinde, istemme med et *HURRA* for DD-WRT. Har brugt det i lidt over fire år - og med success hver gang :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2011 Hmmm... Næh - surt nok.. :( Du har så fået den eneste WRT54* serie router som ikke kan køre det.. Hmm.... Det er ikke tilfælde ... det er et talent ;-) Overvejer dog at prøve alligevel, men hvis årsagen er en anden chip, så er det knapt så godt ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2011 Det er ikke tilfælde ... det er et talent ;-) Overvejer dog at prøve alligevel' date=' men hvis årsagen er en anden chip, så er det knapt så godt ;-)[/quote']Ingen grund til at prøve. Hvis du får lov til at skrive til eeprom'en, så smadrer du routeren. Så skal der meget nørdede sager til bagefter, hvis du vil have liv i den igen (hvis det overhovedet lader sig gøre). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2011 Det er da en måde at få en ny router på? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2011 Det er da en måde at få en ny router på? ;)Så hellere en rituel afbrænding :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2011 Jamen så tror jeg at jeg vil genåbne tråden med det originale spørgsmål ... hvilke(n) router kan anbefales til at sættes op til sådan en wireless bridge. Jeg er personligt lidt for nærig til at give 1000 kr for en router (på nuværende tidspunkt). Ville en løsning med to styk E1000 (f.eks.) være nok til at streame store MKV filer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2012 Enden på det her blev i øvrigt en wifi bridge baseret på Ruckus Mediaflex enheder (http://www.ruckuswireless.com/products/mediaflex-home-products) mellem mit "it skab" hvor NAS og internet forbindelse findes og den Mac Mini jeg bruger til mediecenter i stuen. Det leverer en stabil forbindelse med tilstrækkelig høj hastighed til at der kan streames 1080p materiale fra NAS'en helt uden problemer. Inden jeg nåede dertil var der eksperimenteret med DD-WRT på en Linksys router som bridge og 2,4 hhv 5 Ghz wifi forbindelser direkte fra Mac Mini'en. Det kunne sagtens gøres stabilt, men det kneb med tilstrækkelig båndbredde til full-HD. Telia sælger Ruckus i Sverige. De er ikke specielt billige - men kan altså godt anbefales. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites