bananas 14 Anmeld indhold Skrevet May 1, 2011 PFA's ansatte blev evakueret onsdag formiddag, da brandalarmen gik pga. en røgalarm, der var blevet igangsat af hashrygning på et toilet. http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/pfaansatte-evakueret-efter-hasrygning/?id=39357616/id-39357616.html&forside Lol - det er så Danmarks næst største pengetank målt på formue under forvaltning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2011 Derfor vælger man Danica Pension, de er bare det mere seriøse :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2011 Derfor vælger man Danica Pension' date=' de er bare det mere seriøse :D[/quote'] Hmmm, gad vide hvad de gør på toiletterne i arbejdstiden så? Det må opklares før jeg flytter min pension! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2011 Bare opsparingen ikke går op i røg, så går det jo nok. :) (Kan kun smile af episoden, og give HR ret i at 10:30 er liiiige tidligt nok at gå på potten(!)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2011 Jeg kender en fra PFA's bestyrelse. Han får noget røg næste gang jeg ser ham hehe.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Busk 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2011 Man kan vel også sige at investeringen denne dag gik lidt skævt.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2011 Det has(h)ter med at få forrentet investeringerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2011 PFA's ansatte blev evakueret onsdag formiddag, da brandalarmen gik pga. en røgalarm, der var blevet igangsat af hashrygning på et toilet. http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/pfaansatte-evakueret-efter-hasrygning/?id=39357616/id-39357616.html&forside Lol - det er så Danmarks næst største pengetank målt på formue under forvaltning. Du er bare misundelig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2011 Risikoen for at blive opdaget er netop grunden til at 60-70% af hans kollegaer hiver cola gennem næsen istedet for at nyde den gode urt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2011 Det has(h)ter med at få forrentet investeringerne. Det kan også være, at der er en, som har misforstået konceptet "alternative investeringer"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2011 Du er bare misundelig ;) De har i hvert fald mere at tale om i kantinen det næste stykke tid! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2011 Til at lægge på intranettet: Gode råd til takt og tone: Undlad venligst at ryge så meget tjald på toiletterne at brandalarmen går! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites