Gio 23 Anmeld indhold Skrevet April 30, 2011 Så blev det tid igen, og foråret er for alvor på vej - ihvertfald iflg. Svensken :) Hvor mange herinde har efterhånden fået Valborgsmässan ind under huden som tradition? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2011 ikke mig. tror ikke jeg har haft hørt om det før faktis :) hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2011 Jeg har planer om at tage ind til Pildammen og kigge på bål der. http://www.malmo.se/valborg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2011 nu er jeg med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas24 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2011 Griller altid i Pildammsparken hvis vejret er til det. Det er super hyggeligt og vel det nærmeste man kommer på den skt. hans man nogen gange mangler lidt herovre :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites