Jump to content
EBL

TDC Play i Sverige

Recommended Posts

Når jeg bruger musikprogrammet TDC Play fra mit danske mobilabonnement mens jeg er i Sverige, så er det jo gratis rent forbrugsmæssigt sålænge jeg går kobler op via mit hjemme-internet. Men hvad med når jeg er på farten i Sverige uden for hjemmet, hvordan får telefonen så musikken, er det via 3G og betales der pr. mb ? hvor mange mb bruger den sådan ca. på at spille musik i timen og til hvilken beregning foregår det, igen bare sådan cirka. Jeg betaler ikke selv min tlf. regning, så jeg ser ingen regning, men vil naturligvis ikke bruge programmet hvis man bliver rippet alt for voldsomt hvilket jeg har på fornemmelsen at man gør. Det er iøvrigt et udemærket program TDC Play, men det når dog alligevel ikke Spootify til sokkeholderne :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det koster sygt meget så lad endelig være med det. Ifølge en kollega så fungerer Play ofså offline hvis du har smidt numre i en playliste. Så du kan hjemmefra smide en masse numre fra telefonen og så høre dem mens du er i SE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det koster sygt meget så lad endelig være med det. Ifølge en kollega så fungerer Play ofså offline hvis du har smidt numre i en playliste. Så du kan hjemmefra smide en masse numre fra telefonen og så høre dem mens du er i SE.
Det var smart, tak for det tip !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites