Jump to content
Miriam

Politi i tunnel

Recommended Posts

Glæder mig til den dag der sker noget alvorligt dernede og de blir spurgt om hvorfor det skete..... :D "Fordi der stod en mand i døren og så ud som om han ville hoppe ud foran mig...."
Det bliver censureret bort såfremt det er svaret, for ellers vil der være nogle politikere som er nødt til at stoppe det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Glæder mig til den dag der sker noget alvorligt dernede og de blir spurgt om hvorfor det skete..... :D "Fordi der stod en mand i døren og så ud som om han ville hoppe ud foran mig...."
Den forklaring vil jo ikke komme ud. Derimod vil pressen ganske ukritisk videregive at det udelukkende var pga fart ulykken skete.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Faldt over denne i anden anledning: http://www.dinby.dk/kobenhavn-s/kamera-og-laser-i-oresundstunnellen Lidt besynderligt formuleret, men de synes at antyde at lasermålingerne kun skal bekræfte kameramålingerne, og derefter bliver det kun kameraerne i fremtiden. Ved ikke om det vil være lovligt, selvom bilisterne stoppes umiddelbart efter målingen. En ny teknik skal vel som minimum godkendes og prøves i retten?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites