Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet April 28, 2011 Så står de dernede igen ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Det er jo også sidst på måneden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Sgu da altid en ting at de som regel holder sig til en kontrol udenfor myldretiden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Glæder mig til den dag der sker noget alvorligt dernede og de blir spurgt om hvorfor det skete..... :D "Fordi der stod en mand i døren og så ud som om han ville hoppe ud foran mig...." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Glæder mig til den dag der sker noget alvorligt dernede og de blir spurgt om hvorfor det skete..... :D "Fordi der stod en mand i døren og så ud som om han ville hoppe ud foran mig...." Det bliver censureret bort såfremt det er svaret, for ellers vil der være nogle politikere som er nødt til at stoppe det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Ja.....eller arbejdstilsynet. Et par rådne frugter med i bilen og "tabe" dem ud af vinduet som man kører forbi..... Så stopper det nok hurtigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Glæder mig til den dag der sker noget alvorligt dernede og de blir spurgt om hvorfor det skete..... :D "Fordi der stod en mand i døren og så ud som om han ville hoppe ud foran mig...." Den forklaring vil jo ikke komme ud. Derimod vil pressen ganske ukritisk videregive at det udelukkende var pga fart ulykken skete. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Faldt over denne i anden anledning: http://www.dinby.dk/kobenhavn-s/kamera-og-laser-i-oresundstunnellen Lidt besynderligt formuleret, men de synes at antyde at lasermålingerne kun skal bekræfte kameramålingerne, og derefter bliver det kun kameraerne i fremtiden. Ved ikke om det vil være lovligt, selvom bilisterne stoppes umiddelbart efter målingen. En ny teknik skal vel som minimum godkendes og prøves i retten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5055&zoneid=5 TomTom sælger dine oplysninger til politiet..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Det er også fartens skyld.....holdt de stille skete der jo ingenting..... /ironi off Den forklaring vil jo ikke komme ud. Derimod vil pressen ganske ukritisk videregive at det udelukkende var pga fart ulykken skete. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites