sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Til sidst, så må jeg sige jeg er lidt rystet over folks forkærlighed for deres eget mekaniske transportmiddel, fremfor et evt. menneskeliv i en bagfra kommende ambulance med udrykning. Men jeg kan også godt se at scenarierne bliver sat på spidsen i denne tråd. Men det er jo ikke noget nyt herinde ;) ...in a perfect world! Men prøv nu at se lidt realistisk på diskussionen Det er jo lige så meget et spørgsmål om ikke at ville påføres økonomiske omkostninger af større eller mindre kaliber... Hvis jeg (sat på spidsen) skal smadre min ene 20" Brabus fælg på min Mercer til 20k (stykket) betyder det jo en ganske betragtelig udskrivning igen... Tager jeg den over min forsikring skal jeg i x antal år leve med at have haft en skade som koster mig øget præmie = flere penge op af min lomme... Jeg har alle intentioner om at flytte mig så hurtigt som muligt såfremt jeg kommer i vejen for et udrykningskøretøj, men jeg har ikke i sinde at smadre mine ejendele såfremt jeg selv skal betale for det efterfølgende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Til sidst' date=' så må jeg sige jeg er lidt rystet over folks forkærlighed for deres eget mekaniske transportmiddel, [b']fremfor et evt. menneskeliv i en bagfra kommende ambulance med udrykning. Det kunne i virkeligheden lige så vel bare være en brækket arm... (men det er naturligvis umuligt at vide). Jeg vred selv knoglen i min højre arm rundt (spiralfraktur) hele vejen fra albue til skulder i foråret 2000 (en lidt komisk historie, men nok om det... :D). Ambulancen fragtede mig til hospitalet med udrykning und alles. Det gjorde f'ing ondt (ingen tvivl om det! - og armen var da også blevet næsten sort og så stor som et lår i omkreds, inden vi nåede frem :D). Men jeg tror i grunden, at jeg allerede har udtrykt, at jeg på ingen måde har til hensigt at være til gene for udrykningskøretøjer. Jeg knalder bare ikke ind over fortorvet eller på anden vis forvolder skade på min bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites