Lynge 10 Anmeld indhold Skrevet April 27, 2011 http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/article1448173/Aventyrsbadet-satter-Bara-pa-turistkartan.html Til info for dem der måtte bo i området. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2011 Nice.....så behøver jeg ikke køre til Malmö med den lille. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hansted 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2011 Hey! Ja det er sgu noget af et projekt, men det kan vi da så bare gå og glæde os til, vi kan glo lige ud på det, så det bli`r fedt. Hansted Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2011 Han er nok ikke lille inden de er færdige... Nice.....så behøver jeg ikke køre til Malmö med den lille. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2011 Der kommer også et eventyrbad i Hyllie. http://www.malmo.se/Medborgare/Stadsplanering--trafik/Stadsplanering--visioner/Detaljplaner/Detaljplaner-Hyllie/Dp-5189-Badhus-i-Hyllie.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2011 Han er nok ikke lille inden de er færdige... Tror jeg du har ret i, kommer til at tage noget tid det der;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2011 Hey! Ja det er sgu noget af et projekt, men det kan vi da så bare gå og glæde os til, vi kan glo lige ud på det, så det bli`r fedt. Hansted Synes ikke rigtig ud af det der jeg kan se præcis hvor det skal ligge, ved du noget om det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hansted 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2011 Ja, jeg er ret sikker på at det skal bygges ude ved den store gamle gård, tror nok at det er Peab der ejer den også. Altså hvis man står ved bussoppet ved Spångholmen, og kigger ud ad stien mod golfbanen, så er det derude. Har set et oversigtskort der rakte lidt videre end det de viste i sydsvenskan, og der kan man se "Malmövägen" oppe mod højre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Ja' date=' jeg er ret sikker på at det skal bygges ude ved den store gamle gård, tror nok at det er Peab der ejer den også. Altså hvis man står ved bussoppet ved Spångholmen, og kigger ud ad stien mod golfbanen, så er det derude. Har set et oversigtskort der rakte lidt videre end det de viste i sydsvenskan, og der kan man se "Malmövägen" oppe mod højre.[/quote'] Ok ja det giver mening, heldigvis bor vi i den anden ende af Bara, hvis de skal have 1 million mennesker derned om året, så må det give noget trafik. Men måske de bygger en ny omfarts vej eller noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 OK da...så bliver det for mig og den knap så lille :-) Han er nok ikke lille inden de er færdige... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hansted 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Ja det gi`r mening, men de skriver jo også at de regner med at et sted mellem 150.000 og 1 million vil kigge forbi, så det kan jo ende med godt det halve. Jeg har da også læst et sted at de vil udvide vejen, men hvornår melder historien ikke noget om!!. Og så vil der da helt sikkert blive noget mere liv i vores lille by, det ku` man godt savne synes jeg!Ok ja det giver mening' date=' heldigvis bor vi i den anden ende af Bara, hvis de skal have 1 million mennesker derned om året, så må det give noget trafik. Men måske de bygger en ny omfarts vej eller noget.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2011 Ja det gi`r mening' date=' men de skriver jo også at de regner med at et sted mellem 150.000 og 1 million vil kigge forbi, så det kan jo ende med godt det halve. Jeg har da også læst et sted at de vil udvide vejen, men hvornår melder historien ikke noget om!!. Og så vil der da helt sikkert blive noget mere liv i vores lille by, det ku` man godt savne synes jeg![/quote'] Tja - jeg savner ikke mere liv, flyttede herud for at få fred og ro, bestemt ikke for at bo i en "turismagnet". Men vi få se om det nogensinde bliver til noget - fint budget ellers.... mellem 150.000 og 1 million LOL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites