Humle 10 Anmeld indhold Skrevet April 23, 2011 Sikkert et tåbeligt spørgsmål, men får man modregne sit svenske person fradrag i det man skal betale i kapitalvinst for salg af bolig ? Har ingen indtægter i Sverige, andet end nogle smårenter.. Solgte sidste sommer og fraflyttede sverige sidste sommer, så har vel et uudnyttet personfradrag i de måneder jeg stadig boede i S. ??? (Har aldrig arbejdet i S) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2011 Ja, det må du Sikkert et tåbeligt spørgsmål, men får man modregne sit svenske person fradrag i det man skal betale i kapitalvinst for salg af bolig ? Har ingen indtægter i Sverige, andet end nogle smårenter.. Solgte sidste sommer og fraflyttede sverige sidste sommer, så har vel et uudnyttet personfradrag i de måneder jeg stadig boede i S. ??? (Har aldrig arbejdet i S) Ja det må du. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2011 og husk selvfølgelig også både danske og svenske renteudgifter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lingon 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2011 får man modregne sit svenske person fradrag i det man skal betale i kapitalvinst for salg af bolig ? Har ingen indtægter i Sverige, andet end nogle smårenter.. Solgte sidste sommer og fraflyttede sverige sidste sommer, så har vel et uudnyttet personfradrag i de måneder jeg stadig boede i S. ??? (Har aldrig arbejdet i S) Om du mener det svenske "Grundavdrag", så nej. Dette fradrag träkkes automatisk fra efter man har selvangivet lön og lignende, men kan ikke udnyttes mod kapitalindkomst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2011 Grundavdrag Om du mener det svenske "Grundavdrag"' date=' så nej. Dette fradrag träkkes automatisk fra efter man har selvangivet lön og lignende, men kan ikke udnyttes mod kapitalindkomst.[/quote'] Men det Svenske grundavdrag bliver jo netop udnyttet i dette tilfälde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2011 Tak, jeg har kun kapitalindkomst at deklarere, så forstår ikke helt hvad Skallstorp mener med at det netop bliver udnyttet i dette tilfælde.. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites