Jump to content
Jan44

Rids i Audi A3

Recommended Posts

Hej Jeg har en Audi A3 1.5 år gammel Lyse blå Der er kommer en rids på højre dør lige over dør håndtaget. Det er sket i Danmark. Sikkert nogle smålige der ikke kan tåle svenske biler. Jeg har vedhæftet billede. Nogen der ved hvor det kan fixes of hvad det koster cirka?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med forsikring? Jeg ved ikke hvad din selvrisiko er, men på vores forrige Audi (fra 2009) var den kr. 3.000. Hvis du kan få den kategoriseret som vandalisme eller en parkeringsskade, så bliver det endnu billigere. Ellers så ring til Ditec, dem har jeg tidligere haft god erfaring med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Dem har jeg ringet til. De siger 6000 svenske kr. Jeg syntes det lyder ret dyrt.
Jeg tror du får den bedste pris ved at køre forbi og lade dem bedømme skaden. Hvis du beskriver den i telefonen, så forudsætter de at den skal lakeres op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad med forsikring? Jeg ved ikke hvad din selvrisiko er' date=' men på vores forrige Audi (fra 2009) var den kr. 3.000. Hvis du kan få den kategoriseret som vandalisme eller en parkeringsskade, så bliver det endnu billigere. Ellers så ring til Ditec, dem har jeg tidligere haft god erfaring med.[/quote'] Hvis det er vandalisme eller en parkeringsskade, er det den gratis 3 årige vagnskada forsikring som man skal benytte - MEN selvrisikoen er på SEK 5.000 http://audiskada.se/main/anmal/sjalvrisk.aspx?sp=sjalvrisk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites