Jan44 10 Anmeld indhold Skrevet April 19, 2011 Hej Jeg har en Audi A3 1.5 år gammel Lyse blå Der er kommer en rids på højre dør lige over dør håndtaget. Det er sket i Danmark. Sikkert nogle smålige der ikke kan tåle svenske biler. Jeg har vedhæftet billede. Nogen der ved hvor det kan fixes of hvad det koster cirka? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Jeg ville køre ned til AWtech og få et bud. De er dygtige og meget rimelige i pris. http://www.awtech.se/ Jeg fik poleret en ridse næsten væk, da jeg skulle sælge min forrige bil. Meget flot resultat. De steder hvor den var for dyb kunne den naturligvis ikke poleres væk, men burde lakeres. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan44 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Hej Dem har jeg ringet til. De siger 6000 svenske kr. Jeg syntes det lyder ret dyrt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Du kan også prøve House of Paint. Dem har jeg brugt før og var meget tilfreds både med prisen og resultatet. http://www.houseofpaint.se/ De kan også vurdere om ridsen kan poleres op. Men din ridse ser dog lidt for stor ud til det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Hvad med forsikring? Jeg ved ikke hvad din selvrisiko er, men på vores forrige Audi (fra 2009) var den kr. 3.000. Hvis du kan få den kategoriseret som vandalisme eller en parkeringsskade, så bliver det endnu billigere. Ellers så ring til Ditec, dem har jeg tidligere haft god erfaring med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Hej Dem har jeg ringet til. De siger 6000 svenske kr. Jeg syntes det lyder ret dyrt. Jeg tror du får den bedste pris ved at køre forbi og lade dem bedømme skaden. Hvis du beskriver den i telefonen, så forudsætter de at den skal lakeres op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Hvorfor ikke finde en der kan gøre det sort?? Jeg kender måske en... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Hvad med forsikring? Jeg ved ikke hvad din selvrisiko er' date=' men på vores forrige Audi (fra 2009) var den kr. 3.000. Hvis du kan få den kategoriseret som vandalisme eller en parkeringsskade, så bliver det endnu billigere. Ellers så ring til Ditec, dem har jeg tidligere haft god erfaring med.[/quote'] Hvis det er vandalisme eller en parkeringsskade, er det den gratis 3 årige vagnskada forsikring som man skal benytte - MEN selvrisikoen er på SEK 5.000 http://audiskada.se/main/anmal/sjalvrisk.aspx?sp=sjalvrisk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Hvis det er vandalisme eller en parkeringsskade, er det den gratis 3 årige vagnskada forsikring som man skal benytte - MEN selvrisikoen er på SEK 5.000 http://audiskada.se/main/anmal/sjalvrisk.aspx?sp=sjalvrisk Okay, så må vi have haft tegnet noget ekstra, mener vi skulle betale SEK 1.000. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Hvorfor ikke finde en der kan gøre det sort?? Ville det ikke se fjollet ud på en lyseblå bil med en sort ridse? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Ville det ikke se fjollet ud på en lyseblå bil med en sort ridse? ;) Haha...good one! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lisberg 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2011 Ville det ikke se fjollet ud på en lyseblå bil med en sort ridse? ;) det er jo kun en a3'er så det lægger man jo ikke mærke til hvad farver bilen har på sig :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2011 Ville det ikke se fjollet ud på en lyseblå bil med en sort ridse? ;) Du da dummm :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites