SweaDan 10 Anmeld indhold Skrevet April 19, 2011 Skal have repareret facaden på et hus med leca. Mangler en dygtig murer som betaler F-Skatt i Sverige så jeg kan anvende ROT fradrag. Anyone? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 har sendt dig en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Vi har med stor succes brugt Lasse's mur og kakel ude i Sjöbo, boede da vi boede der og her i malmö. Han har pudset vægge, muret. lavet badeværelser, gulve i køkken, diverse klinker osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2011 Fandt du en god murer, jeg har brug for en nu, men kender ikke nogen. Nogen der kan hjælpe`? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2011 Ikke rigtig - jeg endte med at få en jeg kender fra Dk til at lave det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites